کمک فوری/ حال این پدر جوان وخیم است

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران؛ پدر 36 ساله ای ساکن اطراف تهران از چند ماه پیش متوجه  می شود که به بیماری سرطان روده مبتلا شده است.

طی یک عمل جراحی روده بزرگ این پدر جوان برداشته شده و برای عمل جراحی ای که قرار است بر روی معده او انجام شود پزشک معالج تجویز حداقل 3 دوره شیمی درمانی کرده که هزینه هر دوره آن 4 میلیون تومان است و باید انجام دهد تا بتوانند قسمتی از معده که دچار سرطان شده را بردارند.

این پدر جوان یک فرزند دارد و پدرش فوت کرده و مادر پیرش تنها منبع درآمد خانواده است و خودش هم زمین گیر شده و نیاز به کمک دارد.

حال موسسه خیریه حامیان مهر حکیم تهران در نظر دارد با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ مورد نظر را تهیه و در اختیار خانواده این پدر بیمار قرار دهدتا قسمتی از هزینه های شیمی درمانی و جراحی ایشان را تامین کند.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان این پدر بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟