تهیه بسته های صبحانه برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان/ امداد رسانی به همه روستاها در حال انجام است

محمد حسین کبادی رئیس پایگاه های امداد و نجات دریا و کوهستان هلال احمر با توجه به اینکه در منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان برای کمک رسانی حاضر است درباره آخرین وضعیت منطقه به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: هم اکنون با وجود اینکه روستاها به صورت پراکنده هستند اما امداد رسانی در تمامی روستاها در حال انجام است. همچنین از روز گذشته نیز جمعیت هلال احمر از استان های مختلف نیروهای تازه نفس خود را به منطقه وارد کرده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و فارس به منطقه نیرو ارسال کرده اند و رسیدگی و امداد رسانی به هر قسمت از مناطق سیل زده بر عهده یکی از آنها است.

کبادی تاکید کرد: هم اکنون در مناطق سیل زده بسته های غذایی، آب معدنی، پتو توزیع می‌شود و همچنین غذای گرم نیز آشپزخانه ها آماده می‌کنند و توسط خودروهای کمک یار در منطقه توزیع می‌شود. امروز صبح نیز بسته های آماده صبحانه علاوه بر غذای گرم در یکسری از مناطق شمالی چابهار مثل مناطق عورکی توزیع می‌شود.

رئیس پایگاه های امداد و نجات دریا و کوهستان هلال احمر در پایان تصریح کرد: از آنجایی که سازمان داوطلبان مستقر است و جمعیت هلال احمر نیز نیاز سنجی مناطق را انجام می‌دهد بهترین شیوه برای رسیدن اقلام به دست مردم منطقه از طریق هلال احمر صورت می‌گیرد.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟