جوانان کرمانی حماسه سازی کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،سخنگوی مجمع جوانان کرمان با اشاره به وصیت شهید سپهبد سلیمانی مبنی بر تشیع ایشان توسط فرزندان شهداء اظهار داشت: "تعدادی  از فرزندان شهدای شاخص فردا برای مراسم تشیع و خاکسپاری فرمانده دلاور و پاسدار حریم ولایت در کرمان حضور خواهند یافت.

وی با اعلام آمادگی مردم شهید پرور و جوانان کرمانی در استقبال از عاشقان دلباخته سردار سرافراز افزود: بدین منظور مجمع جوانان استان به سهم خود خانه جوانان را آماده پذیرایی و اسکان مهمانان نموده است.

یزدان پناه در ادامه با بیان اینکه خط و مشی عملی شهید سپهبد سلیمانی خدمت به مردم در همه ی زمینه ها بوده است خاطر نشان کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان که در همین مسیر خدمت به مردم فعالیت دارند، قطعا منش و رفتار این بزرگ مرد را سرلوحه و الگو خود قرار و راهش را ادامه خواهند داد.

بازرس مجمع ملی جوانان کشور ضمن تقدیر از جوانان ، مجامع استانی و سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در برپایی مراسمات بزرگداشت، تشیع و اقامه عزا برای این الگوی مقاومت و ایثار از جوانان کرمانی خواست در روز بدرقه شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" به آرامگاه ابدی اش حماسه سازی کنند.

 

کدخبر: 532374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟