آغاز پروژه احداث راه در دره فرحزاد برای حضور پلیس +فیلم
حجم ویدیو: 8.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

به گزارش رکنا، از صبح امروز عملیات احداث راه در مسیر دره فرحزاد با حضور مسئولان پلیس پیشگیری و مواد مخدر تهران بزرگ، شهرداری، شرکت آبفا، شرکت برق و با دستور مقام قضایی آغاز شده است.

سردار کیوان ظهیری در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز علاوه بر پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از این منطقه، کار عملیات احداث راه در مسیر دره فرحزاد آغاز می‌شود، اظهار کرد: احداث این راه برای عبور و مرور نیروهای انتظامی به‌منظور تأمین امنیت این منطقه و همچنین عبورومرور شهروندان صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: حریم رودخانه فرحزاد توسط افرادی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته بود که با حکم قضایی امروز 9 مورد رفع تصرف انجام می‌شود.

سردار ظهیری ادامه داد: احداث این راه باعث می شود تا مردم برای تفریح و استراحت به آنجا بروند و دسترسی برای عموم باز می شود و پلیس نیز با حضور در این تفرجگاه می تواند امنیت بیشتری را در این منطقه برقرار کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در فاز نخست، نیم کیلومتر مسیر احداث می‌شود و در گامهای بعدی طول مسیر احداث‌شده افزایش پیدا می‌کند.

به‌گفته ظهیری برای ایجاد روشنایی در این منطقه تدابیری اندیشیده شده که توسط شرکت برق اعمال خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 528312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟