تقدیر سردار رحیمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر

به گزارش رکنا ، دهمین جلسه شورای فرماندهان پلیس پایتخت با حضور سردار رحیمی در پایتخت برگزار شد و رئیس پلیس پایتخت از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح در سال 97 تقدیر کرد.

بیست وسوم آذر ماه دهمین جلسه شورای فرماندهان پلیس پایتخت با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، هیات رئیسه پلیس پایتخت ، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و جمعی از روسای پلیس های تخصصی، معاونان در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش جمع بندی فعالیت های شاخص و برجسته توسط روسای پلیس های تخصصی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نحوه اجرای ماموریت های پیش رو و برقراری نظم و امنیت مطلوب در شهر تهران پرداخت.

رئیس پلیس پایتخت به استفاده بهینه از منابع نیروی انسانی پلیس و امکانات موجود در راستای تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم تاکید کرد و با اهدای لوح از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح در سال 97 تقدیر کرد.

بنا بر این گزارش، رئیس پلیس پایتخت در سال 97 به عنوان فرمانده برتر مفتخر به دریافت لوح تقدیر در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح شده است و سردار رحیمی از سردار "محمد کریم بیات" رئیس وقت بازرسی فاتب، سردار "علی ذوالقدری" رئیس پلیس امنیت عمومی، سرهنگ "ظفر چراغی" معاون طرح و برنامه و بودجه فاتب، سرهنگ "حمید خروش" معاون وقت تربیت و آموزش، سرهنگ "ایوب گرامی" معاون نیروی انسانی، سرهنگ "محمد رضا کرمی مصمم" معاون وقت فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرهنگ "صادق امیری" معاون مهندسی که توانستند رتبه اول کشوری را در بین استان ها در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح در سال 97 کسب کنند با اهداء لوح تقدیر و تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟