رویکرد جدید انجمن سواد رسانه ای ، ایجاد سازمان مجازی در حوزه سواد رسانه ای

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه¬ای ایران در مراسم معارفه معاونین جدید این انجمن و تقدیر از زحمات معاونین سابق خاطر نشان ساخت: هر چند در ۳ سال گذشته برنامه ها و اقدامات مناسبی توسط معاونین و مدیران انجمن برای افزایش سواد رسانه¬ای عموم مردم جامعه و نخبگان طراحی شده است اما در دور جدید فعالیت¬های انجمن تلاش خواهد شد تا با تقویت پورتال انجمن، ارجاع متقاضیان عضویت به پورتال و تولید محتوا و عرضه آن از طریق پورتال، گام¬های جدی¬تری برای افزایش سواد رسانه¬ای با بهره گیری از فضای مجازی برداشته شود.      

وی با تقدیر از زحمات دکتر محمد صادق افراسیابی؛ مدیر عامل سابق انجمن سواد رسانه¬ای ایران گفت: هم اکنون دفاتر انجمن سواد رسانه ای ایران در تهران و ۱۵ استان دیگر فعال است و این دفاتر در اجرای برنامه¬های معاونت¬های تخصصی انجمن خصوصا معاونت آموزش نقش اصلی و محوری دارند.

موسویان خاطرنشان ساخت: اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران اصرار داشتند که آقای افراسیابی همچنان به عنوان مدیر عامل به کار خود ادامه دهد اما ایشان به دلیل مسئولیت¬هایی که در دولت و دانشگاه برعهده گرفته بودند ادامه فعالیت اجرایی خود در انجمن را به صلاح ندانستند.

مدیر عامل انجمن سواد رسانه¬ای ایران با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ و مهارت‌های سواد رسانه‌ای در حال حاضر نیاز اساسی کشور است، از معاونین جدید انجمن خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و قابل اجرا، اعضای انجمن را در پیشبرد اهداف والایشان که همانا توسعه آموزش سواد رسانه‌ای است، همراهی کنند.

رئیس اسبق دانشگاه صدا و سیما تصریح کرد: انتظار می‌رود تا معاونین انجمن با نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای در استان‌ها تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و شاخص¬های دقیقی را برای فعالیت دفاتر استانی انجمن طراحی کنند.

موسویان در ادامه معاونین و مدیران جدید انجمن سواد رسانه ای ایران را به شرح زیر معرفی کرد:

دکتر «محمدمهدی فتوره‌چی»؛ معاون امور پژوهش، «سید تقی کمالی»؛ معاون برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد، دکتر «لیلا وصالی»؛ معاون امور آموزش، «امیر یوسفی»؛ معاون امور کارگروه‌ها، «دکتر مرتضی کارآموزیان»؛ معاون امور رویدادها، «مهندس علی محمد رجبی»؛ معاون امور محتوا، «راحله حقیقی»؛ معاون روابط عمومی، «دکتر سید پیمان خادم الحسینی»؛ عضو شورای طرح و برنامه و «آتنا عبدالوند»؛ مدیر امور اجرایی انجمن سواد رسانه¬ای ایران.

 

کدخبر: 521124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟