ارتفاع برف در گردنه چری به 70 سانتی‌متر رسید

هوشنگ مصطفوی اظهار کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در شهر چلگرد 35 سانتی‌متر و در گردنه عسل‌کشان و چری به بیش از 70 سانتی‌متر رسیده است.

وی افزود: محور پشتکوه به موگویی به دلیل بارش سنگین برف بسته شده و گردنه چری و شاه‌منصوری که از ساعت 19 روز گذشته تا صبح امروز اجازه تردد وجود نداشت بازگشایی شد و هم‌اکنون تردد از این محور تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

مصطفوی با اشاره به لغزنده بودن شدید محورهای شهرستان کوهرنگ، تصریح کرد: افرادی که قصد تردد از محورهای این شهرستان را دارند حتما با زنجیرچرخ حرکت کرده و به علائم هشداردهنده راهداران، پلیس راه و هلال احمر توجه کنند، زیرا محورها لغزنده و به دلیل بارش برف مه‌آلود است، همچنین افراد از تردد در محورهای برف‌گیر شهرستان در هنگام شب خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از قطعی برق روستاهای شهرستان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد روستاهای شهرستان کوهرنگ که در جاده‌های فرعی واقع و به دلیل بارش سنگین برف و نبود امکانات لازم برای برف‌روبی نیمه مسدود هستند، ولی نیروهای راهداری در تلاش هستند تا تمام محورهای شهرستان به خصوص جاده‌های روستایی را بازگشایی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟