اتفاق عجیب برای 37 قاتل در کرمان / طناب های اعدام پاره شدند

به گزارش رکنا ، در دو سال گذشته تاکنون با گذشت اولیای دم از خونخواهی ، ۳۷ نفر محکوم به قصاص نفس در استان کرمان از چوبه دار رهایی یافتند.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ها و صفات ارزشمند مردم دیار کریمان داشتن روحیه صبر، ایثار و گذشت است، گفت: طی دو سال گذشته تا به امروز با رضایت اولیای دم، ۳۷ نفر محکوم به قصاص نفس در استان کرمان از اعدام رهایی یافتند.

وی افزود: خوشبختانه تعداد مددجویان زندانی آزاد شده از طریق صلح و سازش در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشته است و با تلاش شعب حل اختلاف در زندان‌های استان تعداد ۶۰۰ زندانی با اخذ رضایت شکات، از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه کرمان یکی از استان‌های پیشگام در امر صلح و سازش در کشور است، بیان کرد: طی سال جاری یک هزار و ۳۰ فقره پرونده از طریق مصالحه در شعب حل اختلاف زندان، منتهی به صلح و سازش شده است.

موحد بیان کرد: طی پنج ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۶۳ هزار و ۱۰۲ فقره پرونده وارد شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان شده و در مقابل ۶۲ هزار و ۴۲ فقره پرونده مورد رسیدگی و مختومه شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟