به گزارش رکنا، سید حمیدرضا صائمین روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد صیانت حقوق شهروندی همدان اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهداشت و درمان در استان همدان، مباحث پزشکی و درمانی توسط کمیته ای از بازرسان بررسی می شود.

وی اضافه کرد: تیم بازرسی متشکل از ۱۳ بازرس در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی، تاسیساتی، تجهیزات پزشکی، کلینیک و پاراکلینیک ها، پزشکی درمانی، سازمان نظام پزشکی و تعزیرات است که با توجه به اشارفیت دقیق اعضای این تیم نظر آنها نیز بسیار دقیق و تخصصی است.

مسئول ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری همدان افزود: اعضای این تیم از ۱۵ بیمارستان، مرکز درمانی و مطب های مرکز استان بازدید کردند و آنها را از منظر حضور پزشک متخصص، نوبت دهی به گیرندگان خدمت، وجود کارت خوان در مطب پزشکی، پیگیری بحث رنکینگ های مطب های پزشکی، رعایت حقوق بیمار در حوزه های خدمات دهی پزشکی و ویزیت مورد بررسی قرار دادند.

صائمین افزود: به دنبال بازرسی های صورت گرفته، سه مرکز در خصوص رعایت نکردن حقوق بیمار تذکر گرفتند که شامل بیمارستان های بوعلی، آتیه و سازمان نظام پزشکی هستند.

وی اضافه کرد: برخی به خاطر ویزیت بیمار توسط رزیدنت های که ممنوعیت دارد و حضور نداشتن مدیران فنی در واحدهای پزشکی تذکر گرفتند که بیمارستان بعثت شهر همدان ضغیف ترین وضعیت را در این باره داشت.

صائمین با بیان اینکه بهترین عملکرد مربوط به مرکز درمانی بیمارستان فاطمیه است اظهار داشت: این بیمارستان که در حوزه تخصصی زنان و زایمان فعال است عملکرد مناسبی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟