به گزارش رکنا،  رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: در هفته گذشته یک تصادف منجر به فوت را در سطح معابر پایتخت شاهد بودیم.

 سرهنگ "احسان مؤمنى" در خصوص تصادفات هفته گذشته شهر تهران، اظهار داشت: در این هفته یک مورد تصادف منجر به فوت را در سطح معابر شهر تهران شاهد بودیم که یک نفر عابر پیاده در اثر بى احتیاطى جان خود را از دست داد و خانواده خود را داغدار کرد.

وی توضیح داد: تصادف فوق در ساعت ٢١:٥٧ دوشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایى روى پل شهید یاسینى رخ داد که طی آن یک دستگاه سوارى چرى با عابر پیاده (مرد حدودا ۵۵ ساله) برخورد و در اثر شدت ضربه متاسفانه عابر پیاده در محل حادثه فوت کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت به عابران پیاده توصیه کرد: در هنگام عبور از عرض معابر از پل هاى هوایى و گذرگاه هاى عابر پیاده استفاده کنند، به هیچ عنوان در سطح محورهاى بزرگراهى توقف نداشته باشند و همچنین در ساعات تاریکى هوا از محل هایى که داراى روشنایى کافى مى باشند برای بهتر دیده شدن عبور کنند.

وی به رانندگان نیز توصیه کرد: هنگام رانندگى کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتى که باعث حواس پرتى مى شود مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و ... خوددارى کنند و در سطح معابر با سرعتى حرکت کنند که در صورت بروز هرگونه خطر بتوانند به راحتى وسیله نقلیه را کنترل کنند.

وی در پایان از کاربران ترافیک درخواست کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایى و رانندگی در کاهش وقوع حوادثی از این قبیل کوشا باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟