برخورد جدی با سد معبر رستوران ها در جاده کرج - چالوس

به گزارش رکنا، فرماندار ویژه شهرستان کرج در خصوص معضل سد معبر در محور جاده کندوان گفت: تذکرات لازم در این زمینه به صورت تلفنی داده شده و برخورد جدی تری نیز صورت می گیرد.

 غفور قاسم پور با حضور در استودیو رادیو البرز از کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در کمالشهر کرج خبر داد و گفت: بخش مرکزی کرج مأمور شده تا بر کنترل و کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت جدی نظارت کند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه بازنگری طرح تفضیلی کمالشهر براساس قانون اجرا می شود، ادامه داد: سامانه هوشمند جمع آوری متکدیان نیز اجرا می شود و با مشارکت تمام دستگاه ها به نتایج مطلوبی خواهد رسید؛ ساماندهی متکدیان تنها بر عهده فرمانداری و شهرداری ها نیست بلکه سایر دستگاه ها نیز در این زمینه تکالیف و مسؤولیت هایی دارند.

وی توسعه امور اقتصادی را اولویت خود مطرح کرد و ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی نیز دومین اولویت این شهر است و برنامه ریزی های لازم برای انجام این مهم انجام می شود و تعیین بودجه مناسب نیز مورد توجه قرار می گیرد؛ با برنامه های پیش بینی شده تغییرات محسوسی صورت می گیرد تا بتوانیم با غلبه بر آسیب های اجتماعی شهری بانشاط داشته باشیم.

قاسم پور اولویت سوم شهرستان کرج را توسعه سیاسی به ویژه در آستانه انتخابات مجلس دانست و بیان کرد: تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور پرشور مردم در انتخابات بکار خواهیم گرفت تا این رویداد در فضایی سالم برگزار شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در خصوص معضل سد معبر در محور جاده کندوان اظهار کرد: سد معبر معمولا حوالی رستوران های بین راهی اتفاق می افتد که منجر به توقف اجباری مسافران می شود؛ تذکرات لازم در این زمینه به صورت تلفنی داده شده و برخورد جدی تری نیز صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تابلوهای تبلیغاتی موجود در شهر موجب ایجاد آشفتگی های بصری می شود، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در جلسه ای ویژه تدابیر ویژه ای را برای ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی بیندیشیم که تحقق این امر همکاری و تعامل دستگاه های مالک تابلوهای شهری را می طلبد.

قاسم پور اظهار کرد: در صورتجلسه ای مقرر شد تقاطع های غیرهمسطح شیخ آباد - زیرگذر مهرویلا و قزلحصار طی پنج ماه آینده تکمیل شود و مورد بهره برداری قرار گیرد؛ همچنین تلاش می کنیم جاده قزلحصار و خط چهار حصار نیز که چهره بصری نازیبایی دارند با همکاری مسؤولان به یکی از بهترین جاده های شهرستان تبدیل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 499208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟