خانمی23 ساله ساکن یکی از شهرستانهای مرکزی ایران، دارای یک فرزند دختر است. این مادر جوان از اواخر سال 97 دچار بیماری سرطان مغز استخوان شده است و در حال حاضر مشغول شیمی درمانی در یکی از بهترین بیمارستانهای تهران هستند که بعد از پایان دوره شیمی درمانی بایستی مورد عمل جراحی قرار گیرد و برای درمان قطعی پزشک معالج دستور پیوند مغز استخوان داده است.

همسر این مادر جوان در اواخر سال گذشته بیکار شده و با اینکه امرار معاش برایشان بسیار سخت شده است ، فرآیند شیمی درمانی و بستری در بیمارستان و تهیه دارو در این شرایط اقتصادی به مشکلاتشان اضافه شده و ادامه زندگی را سخت و طاقت فرسا کرده است.

در حال حاضر شیمی درمانی با کمک اقوام انجام می گیرد و همسر این خانم جوان برای درخواست کمک و یاری به موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران مراجعه کرده و اعلام داشته که دیگر توان تهیه دارو برای ادامه شیمی درمانی را ندارد و برای تامین هزینه عمل جراحی و سایر هزینه ها و پیوند استخوان با امید به یاری خداوند متعال از خیرین محترم و بزرگوار تقاضای مساعدت دارد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان و جراحی این مادر بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 491618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟