حجم ویدیو: 19.53M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های رازی کرمانشاه، صنعتی سهند تبریز، عدالتخواه (دانشگاه تهران) و صنعتی امیرکبیر، شریف و علوم قضایی پیرو حواشی‌ها و خصوصی سازی‌های سازمان خصوصی سازی با عنوان «غارت مال ملت؛ میاییم برای مستضعفین» امروز صبح در میدان پاستور، خیابان پاستور تجمع کردند.

دانشجویان با دست داشتن پلاکارد‌هایی درباره این موضوع با عبارت های «غارتگران دل نگرانی دارند، ترس از خطر گرفتن حق دارند» و «کارخونه رو دزدید باید جواب پس بدید» و «خصوصی سازی نابودگر صنعت»، اعتراض خود را نسبت به خصوصی‌سازی های صورت گرفته و عدم نظارت دولت بر این مسئله اعلام کردند.فیضی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند با پوشیدن لباس کارگران در اعتراض به وضعیت خصوصی سازی در بین تجمع کنندگان گفت: عملکرد خصوصی سازی، چوب گذاشتن لای چرخ اقتصاد است.مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند ضمن اعتراض به بی کفایتی مسئول سازمان خصوصی سازی خطاب به رییس جمهور گفت: با توجه به عملکرد شش سال اخیر آقای پورحسینی و عدم توجه به کارگران آیا فرد مناسبی به جز ایشان نیست؟علی اسکندری، مسئول جنبش عدالتخواه دانشگاه تهران نیز با اشاره تخلفات این افراد خطاب به قاضی سراج گفت : چرا دادگاه این تخلفات برگزار نمیشود؟ مشکل ما وجود امثال پوری حسینی ها هست که دارند با کارهایشان کشور را بدبخت می کنند.

مسئول جنبش عدالتخواه دانشگاه تهران در ادامه صحبت های خود گفت: ما اینجا به نمایندگی کارگران آمده ایم که حقشان پایمال شده است. درست است که دانشجوییم ولی دانشجو موذن جامعه است و این مسئله را مطالبه و پیگیری می کنیم و خواستار برگشت تک تک کارخانه ها به بیت المال هستیم.دانشجویان در پایان با صدور بیانیه، خواستار ورود هر چه سریع تر قوه قضائیه و مجمع تشخیص مصلحت نظام به این مسئله و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟