به گزارش رکنا ، سید حسن رضوی گفت: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب چهارشنبه برای ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های سمنان، شرق تهران، مازندران و گلستان، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و آذرخش همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
وی افزود: با توجه به شرایط بارشی در فصل بهار، امکان وقوع سیلاب‌های مخرب در سطح حوضه‌های آبریز، رودخانه‌ها و مسیل های استان تهران دور از ذهن نیست.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با هشدار به مسافران و گردشگران گفت: گردشگران که در این روزها قصد تفریح در اطراف رودخانه‌ها و مسیل های اطراف تهران را دارند، باید نسبت به هشدارهایی که توسط سازمان‌های مربوطه اعلام می‌شود توجه جدی داشته باشند.
رضوی با بیان اینکه اکیپ‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای تهران به منظور پایش رودخانه‌ها و سیلاب احتمالی حضور میدانی دارند، ادامه داد: توقف و نصب نکردن چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها حتی رودخانه‌ها و مسیل های خشک، عبور نکردن از عرض جریان‌های سیلابی و نیز مراقبت در کنار جریان سیلاب برای مشاهده یا تصویربرداری و توجه جدی به هشدارهای مسوولان و مأموران در هنگام وقوع سیل، باید مورد توجه جدی گردشگران قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران همچنین در پایان یادآور شد: بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه‌ها و محل‌های ورودی مکان‌های گردشگری نیز توسط این شرکت نصب شده است که شهروندان باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟