مورد اول:

پدری 40 ساله متاهل و دارای یک فرزند، ساکن یکی از استانهای مرزی شمال غرب کشورمان که از یکسال پیش مبتلا به سرطان خون شده و چندین بار مورد شیمی درمانی قرار گرفته و برای تامین هزینه های بیماری زندگی خود و حتی منزل مسکونی اش را از دست داده است .

این پدر بیمار توان تهیه دارو و درمان و پرداخت هزینه های مربوط به شیمی درمانی را ندارد.و برای تهیه داروی 2 یا 3 جلسه شیمی درمانی احتیاج به حداقل 10 میلیون تومان دارد.

مورد دوم:

مادری 55 ساله ساکن یکی از مناطق حاشیه نشین تهران که مدتی است بینایی چشمانش کم شده طبق تجویز پزشکان بایستی سریعاً مورد عمل جراحی قرار گیرد.

این مادر بیمار همسرش فوت کرده و 2 فرزند متاهل دارد که جدا از آنها زندگی می کند ولی به کمک آنها زندگی روزمره اش را می گذراند و اجاره خانه اش هم توسط آنها پرداخت می شود ولی توانایی پرداخت هزینه جراحی مادرشان را ندارند.

آنها به خیریه حامیان مهرحکیم تهران مراجعه کرده و درخواست کمک کرده اند که توسط مددکار موسسه بررسی و با لطف پزشک معالجش بقیه هزینه های مربوط به بستری و تهیه دارو و درمان تقریباً 5 میلیون تومان برآوردشده است.

حال موسسه مهر حکیم تهران در نظر دارد با کمک و یاری خداوند متعال و مردم بزرگوار و خیر مبلغ 15میلیون تومان تهیه و در اختیار این دو خانواده محترم و آبرومند قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و جراحی این خانواده نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 481893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟