مادری 35 ساله ساکن روستایی در شمال غرب کشورمان که چند سال پیش به بیماری سرطان لنفوم مبتلا شده بود و در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، تا یک ماه پیش زندگی عادیش را همراه همسر و فرزندانش به خوبی و خوشی می گذراند تا اینکه در آخرین آزمایشات و سونوگرافی که یک ماه پیش انجام می دهد پزشک معالجش متوجه می شود که دوباره بیماری قبلی ایشان عود کرده و سریعاً باید بستری و تحت عمل جراحی و چندبار مورد شیمی درمانی قرار گیرد.

همسر این خانم که یک کارگر فصلی است در جریان عمل جراحی چند سال پیش تمامی زندگی خود را فروخته و خرج هزینه های دارو و درمان زن بیمارش در تهران کرده بود ، حالا دست نیاز به سوی خیرین دراز کرده تا بتواند زندگی همسرش را با کمک و یاری خدا و خیرین نجات دهد.

لازم به توضیح است که این نوع سرطان طبق اظهارات پزشکان متخصص با عمل جراحی ، شیمی درمانی ، رادیوتراپی و مصرف به موقع دارو قابل درمان است ولی هزینه های زیادی را می طلبد.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر داد مبلغ 10میلیون تهیه و در اختیار خانواده ایشان جهت تامین هزینه های داروی مورد نیاز و سایر هزینه های مربوط به این مادر جوان قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان و جراحی این مادر جوان نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند.

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟