پدر خانواده ای ساکن استان گلستان که حدود 12 سال پیش بدلیل از دست دادن جوان خانواده بر اثر بیماری سرطان دچار سکته قلبی شده بود از همان زمان در حال مصرف دارو برای ادامه حیات بود.

در ایام نوروز امسال سرنوشت دیگری برای او و خانواده اش رقم خورد و پدر بازنشسته خانه و زندگیش را در اثر سیل اخیر گلستان کاملاً از دست داد و همان زمان هم دچار دومین سکته قلبی، ولی با شدت و وسعت بیشتری شد.

مرد بیمار از اولین روزهای عید نوروز امسال تا به حال در یکی از بیمارستانهای استان گلستان بستری است و تنها درآمد زندگی خانواده فقیر حقوق بازنشستگی پدر این خانواده 5 نفری است.

متاسفانه 4 عضو خانواده بیکار بوده و تنها یکی از فرزندان ایشان که خود متاهل بوده و دارای 3 فرزند است با حقوق کارگری می تواند هزینه های زندگی روزمره خانواده اش را تامین نماید.

تامین هزینه های درمان و دارو و سایر هزینه های مربوط به بیمارستان برای خانواده این پدر بیمار بسیار سخت و غیر ممکن شده است و از طرفی سیل هم گریبانگیر این خانواده شده و چیزی برای فروش به منظور تامین هزینه های درمان پدرشان ندارند.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد مبلغ 5 میلیون تومان با کمک مردم خیر تهیه و برای تامین قسمتی ازهزینه های درمان بیمارشان دراختیار پدر خانواده قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به تهیه دارو ودرمان این پدر خانواده، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟