تقدیر رئیس پلیس پایتخت از زحمات مربیان و ووشوکاران تیم پاس ناجا

به گزارش رکنا، تیم ووشوی "پاس ناجا" روز گذشته در هفته پایانی لیگ برتر ووشوی کشور طی رقابتی سنگین و نفسگیر در فینال مسابقات قهرمانی ووشو "جام ستارگان برتر" در مقابل قهرمان چهار دوره کشور، تیم "پارس جنوبی" صف آرایی کرد و در بخش مبارزه "ساندا" با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را قاطعانه شکست داد.

بنابراین گزارش، این تیم در بخش نمایشی "تالو" علیرغم تلاش قهرمانان تیم، با نتیجه 1 بر 4 رسید و مسابقه در مجموع 7 بر 7 به تساوی کشیده شد که با امتیاز تیمی برتر خود، همچنان صدرنشین لیگ باقی ماند و طی مراسمی پرهیجان جام قهرمانی از طرف دکتر "مهدی علی نژاد" رییس فدراسیون ووشو و توسط سردار "حسین رحیمی" عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو، به سرگرد "رسول احمدی" سرپرست تیم ووشوی پاس ناجا، اهدا شد.

سردار

این گزارش حاکی است، در بخشی از مراسم تقدیر و اهدای جوایز، سردار "حسین رحیمی" رئیس هئیت ووشوی ناجا، طی سخنانی گرم و دلنشین از زحمات سرگرد "احمدی" دبیر هیئت ووشوی ناجا و سرپرست تیم پاس ناجا، به خاطر هدایت و حمایت تیم ووشوی پاس ناجا، تشکر کرد.

گفتنی است، در این مراسم همچنین، از سروان "حمیدرضا منصوریان" سرمربی پرتلاش و توانمند تیم و مربی تیم استاد "حمید زرینی پور" تشکر و قدردانی شد و همچنین از مربیان "تالو" استاد "غفار امانی" و استاد "مجید زنجانی" و تمام ووشوکاران و بازیکنان قهرمان پاس ناجا، تقدیر به عمل آمد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟