حجم ویدیو: 9.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

به گزارش گروه حوادث رکنا، . محمد عبدالرحیمی مامور راهنمایی و رانندگی در حال گشت زنی در اتوبان شهید همت بعد از اتوبان شهید چمران بوده که با مشاهده ی حال وخیم راکب خوروی تویوتا که در محل نامناسب توقف کرده است توجهش جلب می شود و خودرو را به محل مناسب انتقال داده و پس از بررسی علائم حیاتی بیمار، سریعا عملیات احیای قلبی و موارد پزشکی را تا زمان رسیدن اورژانس انجام داده و جان راننده را نجات داده است.

ستوان یکم محمد عبدالرحیمی مامور راهنمایی در این باره می گوید: در ساعت 18 روز گذشته با مشاهده تویوتای مشکی رنگ پارک شده در اتوبان همت روی پل چمران برای دادن تذکر به دلیل پارک در جای نامناسب به سمت خودرو رفتم و متوجه بیحال بودن راننده شدم.

بعد از چندبار کوبیدن به شیشه خودرو برای اینکه وی را هشیار کنم متوجه شدم راننده حال وخیمی دارد و از لحاظ تنفسی مشکل دارد. به محض اینکه این موضوع را متوجه شدم با اورژانس تماس گرفتم و بعد از آن با راهنمایی های اورژانس به دلیل پایین بودن نبض وی مجبور به احیای قلبی شدم تا همکاران اورژانس برسند.

وی در پایان افزود: بعد از انجام مراحل احیا و رسیدن اورژانس در محل بیمار سریعا به بیمارستان فیروزگر انتقال پیدا کرد و خودرو به خانواده بیمار تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟