به گزارش رکنا، روح الله براتیان در نشست خبری در پاسخ به این سوال که چه زمانی این استخر راه اندازی می شود و امنیت آن چگونه برقرار خواهد شد؟ توضیح داد: برای ساخت استخر روباز بانوان در محل بش قارداش بجنورد مبلغ 570 میلیون تومان هزینه شده است و این پروژه بعد از عید نوروز به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه امنیت استخر روباز بانوان در بجنورد از امنیت پادگان نیز بیشتر است، افزود: تمام مسائل امنیتی این پروژه لحاظ شده است؛ راه منتفی به این پروژه فقط یک راه ورودی است و در دامنه کوهی که این پروژه بر روی آن ساخته شده است؛ خندق حفر شده و بعد از خندق، فنس کشی و بعد از آن دیوار کشیده شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اما گویا پلیس امنیت نیروی انتظامی امنیت آن را تایید نکرده است؟ اظهار کرد: وظیفه شهرداری اجرای پروژه است که این نهاد آن پروژه را اجرایی و به انتها رسانده است اما ایجاد امنیت بر عهده این نهاد است و دستگاه های تامین کننده امنیت، امنیت آنجا را برقرار کنند.

براتیان در ادامه در خصوص وضعیت اختصاص قیر به این استان نیز گفت: هنوز یک لیتر قیر به شهرداری اختصاص نیافته است.

وی با بیان این این اصطلاح که قیف و قیر وجود دارد اما شخصی که بخواهد بریزد نیست، خاطرنشان کرد: دعوای میان دو وزارت خانه نفت و کشور سبب شد تا این قیر اختصاص پیدا نکند؛ در آذر ماه، مجلس مصوب کرد تا قیر مورد نیاز اختصاص یابد و این موضوع به شورای نگهبان ارجاع شد تا مورد تایید قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟