به گزارش رکنا، وحید قبادی دانا در نشست خبری با اصحاب رسانه حوزه اجتماعی اظهار داشت: در روز‌های اخیر چند کار انجام شده است. یکی زحمتی بوده همکاران بنده در سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با دولت الکترونیک انجام دادند همان طور که مطلع هستید مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شده است که کار بسیار مهمی بوده که برای حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر واریز می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از این سبد کالا به صورت دستی پرداخت می‌شد و صفحه زیادی برای دریافت آن ایجاد می‌شد، اما در حال حاضر به صورت نقدی به کارت عزیزان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز و این افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مورد نظر آن را خرید کنند.

قبادی دانا با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال یک نوبت از این سبد حمایتی به افراد تحت پوشش تحویل داده شود افزود: موضوع مستمری‌ها تا تیرماه ۹۷ به این صورت بوده است که ۵۰۰ هزار نفر مجموعه تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده اند که از محل اعتبارات سازمان مستمری دریافت می‌کردند و به همت دولت محترم افرادی که به همین میزان پشت نوبت بودند از تیرماه ۹۷ به بعد این افراد پشت نوبتی وارد لیست دریافت مستمری شده‌اند و این افراد می‌تواند از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری خود را دریافت کنند. اما افرادی که از قبل بودند مستمری خود هم از محل هدفمندی یارانه‌ها و محل اعتبارات سازمان بهزیستی دریافت می‌کنند و افراد جدید فقط از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند.

وی گفت:مبلغ عیدی که تا بحال تخصیص داده شده است برای گروه اول است و در تلاش هستیم تا برای گروه دوم نیز نیز عیدی پرداخت شود مقدار عیدی اندازه‌ی یک مستمری است که تا پایان سال پرداخت ان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد یارانه سرانه مراکز نگهداری به به صورت الکترونیک و طبق تعرفه بهمن ماه ۹۷ پرداخت می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟