حجم ویدیو: 10.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

به گزارش گروه حوادث رکنا، شامگاه جمعه 5 بهمن ماه سال جاری غرفه داران بازارشب آبادان با تجمع آرام در محل سابق کار خود در بازار ته لنجیها خواستار برگشتن و فعالیت مجدد خود در خیابان امام شدند.

فروردین سال جاری مسئولان شهرداری با حضور در خیابان امام اقدام به جمع‌آوری بازار معروف ته لنجیها کردند و همه دست فروش‌ها به منطقه دیگری منتقل داده شد.

بازار ته لنجیها که سالها باعث جذب مسافر از شهرهای دیگر شده بود پس از انتقال به محل دیگر که به بازار شب نام دارد مثل گذشته فعالیت زیادی ندارد و اکثر غرفه‌داران در این مدت با توجه به تغییر بازار کاری‌شان فروش کم داشته و قادر به تامین هزینه‌های زندگی‌شان نیستند.

به همین خاطر دست فروشان ته لنجیها شامگاه جمعه با در دست داشتن بنرهایی همراه اعضای خانواده‌شان در خیابان امام (ره) آبادان تجمع کردند و از مسئولان خواستند تا برای ادامه فعالیت‌شان به بازار ته لنجیها بازگردند.

در این تجمع بازاری‌ها خواسته‌اند که ساعات پایانی شب به همان بازار معروف ته‌لنجیها بازگردند و به دست فروشی خود ادامه دهند.

ریاض یکی از دست فروشان به رکنا گفت: برخی از دست فروشان این بازار در قدیم خلافکار بودند ولی زمانیکه دراین بازار دست فروشی کردند و بازارشان خوب بود توبه کردند و خلاف را کنار گذاشته و تشکیل خانواده دادند .

وی افزود: بعد از انتقال دست فروشان به بازار شب با توجه به اینکه دیگر در این بازار نمی‌توان هزینه‌های زندگی شان را تامین کنند برخی از آنها به دنیای تبهکاری و خلاف بازگشته‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 454597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟