به گزارش رکنا، زنی میانسال ساکن تهران که متاسفانه به سرطان سینه مبتلا است در دو نوبت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وی برای ادامه درمان و بهبود باید داروهای خاص و نایاب تهیه و مورد شیمی درمانی قرار گیرد. این مادر خانواده بایستی طبق نظر پزشکان 3 بار مورد شیمی درمانی قرار گیرد که بتواند به زندگیش ادامه دهد. هزینه تهیه داروهای مربوطه بالا بوده و از طرفی ایشان دارای دو فرزند جوان بیکار و دانشجو هستند که همسر ایشان یک فروشنده ساده است و به خاطر مداوای همسر (هزینه حراجی و بستری و دارو) تا به حال دار و ندارشان را فروخته اند و متاسفانه دیگر توان پرداخت هزینه های مداوا را ندارند. یکی از داروهای مهم و مورد نیاز این خانم در این مرحله که باید سریعا مصرف کنند به مبلغ 4 میلیون تومان پیش فاکتور شده که توان خرید آن را ندارند.

حالا خیریه حامیان مهرحکیم تهران قصد دارد با کمک شما مردم عزیز این مبلغ را بصورت فوری تهیه و مراحل درمان ایشان را تکمیل کند.

لذا از عموم هموطنان عزیز، خیرین ونیکوکاران تقاضامی شود جهت کمک به درمان این مادر نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام به کمک نمایند .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت موسسه خیریه مهر حکیم تهران به آدرس http://hakeim.ir مراجعه کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟