جرثقیل آب زاهدان را قطع کرد؛ فعالیت ۵۲ تانکر آبرسانی برای اهالی

به گزارش رکنا، فرهاد سرگلزایی در گفت و گو باخبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: بر اثر بی احتیاطی راننده جرثقیل کارگاه راه سازی جاده مواصلاتی زاهدان به زابل و برخورد با خط 20 کیلو ولت اختصاصی ایستگاه پمپاژ، آب چاه نیمه به زاهدان قطع شده و فعلا آبرسانی به زاهدان دچار مشکل شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب زاهدان گفت: این حادثه Incident منجر به قطع 8 تیر برق و قطع جریان آب 60 درصد از مشترکین زاهدان در خیابان‌های انقلاب، فاضلی، تاکسیرانی، کوثر، بعثت، ثارالله، مزاری، امام خمینی(ره) غربی، مصطفی غربی، طباطبایی، جمهوری، پرستار، دانش، دانشجو، جانبازان، قلنبر، دانشگاه، معلم، بزرگمهر، زیباشهر و مهرشهر شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 35 جاده مواصلاتی زاهدان به زابل رخ داده است تصریح کرد: در حال حاضر 6 تیم از شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب استان در حال برطرف سازی این مشکل هستند اما با توجه به کوهستانی بودن مسیر این روند به کندی پیش می‌رود.

سرگلزایی گفت: 52 دستگاه تانکر آبرسانی سیار برای تامین آب آشامیدنی برخی از مناطق درگیر با قطعی آب در زاهدان با الویت مدارس، بیمارستان‌ها و نانوایی‌ها به دلیل اختلال در خط انتقال آب چاه نیمه به این شهر در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آب و فاضلاب استان و شرکت توزیع برق در تلاش هستند هرچه زودتر این مشکل را برطرف سازند از این رو صبر و شکیبایی مردم زاهدان را خواستار هستیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟