به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس Police راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرگرد مجید رنجبر جانشین مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در روز جاری گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی، و محور شرق به غرب بزرگراه صدر ازکامرانیه با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

رنجبر در ادامه اظهار کرد: محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از صالحی، محور غرب به شرق آزادراه تهران-کرج از آزادگان، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از جناح،محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی(ع)، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، ، دارای حجم بار ترافیک نیمه‌سنگین و در حال حرکت است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارش می‌دهد:

 

توصیه در روز بارانی به رانندگان تهرانی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرگرد مجید رنجبر جانشین مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره رانندگی در روز بارنگی گفت: بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به‌علت لغزنده بودن سطح آسفالت و معابر چندین برابر می‌کند. بنابراین رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی می‌توانند تسلط بهتری نسبت به کنترل وسیله نقلیه خود داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 434883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟