13 آبان خروش ضد استکباری دانش آموزان و مردم در ایران+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 24.93M | مدت زمان ویدیو: 00:04:08

 

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

 

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امروز در همه شهرهای استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مراسم راهپیمایی 13 آبان امروز در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد این مراسم در شهرکرد از میدان انقلاب و به سوی امامزادگان دوخاتون(س) ادامه دارد؛ در این مراسم گروه‌های گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه حضور دارند.

دانش‌‌آموزان با حضور خود و سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" برائت خود را از ایادی استکبار فریاد و به دنیا نشان می‌دهند دانش‌آموزان ایران اسلامی دانشمندان فردای این کشور هستند که با ایمان و تخصص خود هرگز نمی‌گذارند ایادی شرق و غرب بر این کشور مسلط شوند و تا پای جان پای آرمان‌های انقلابی پشت سر رهبر فرزانه ایستاده‌اند.

هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در مراسم پایانی این راهپیمایی که در میدان امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد برگزار می‌شود سخنرانی می‌کند و این مراسم با قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان می‌رسد.

 

 

راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان فارس آغاز شد

راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و با شعار «هیهات من‌الذله» در سراسر استان فارس آغاز شد.

راهپیمایی 13 آبان در شهر شیراز و مرکز استان فارس نیز آغاز شد و راهپیمایان از مسیر‌های مشخص شده راهپیمایی از جمله میدان شهدا- خیابان پیروزی و خیابان شهید دستغیب به سمت خیابان 9 دی حرکت کرده‌اند.

همچنین مسیر دیگر راهپیمایان از میدان شاهزاده قاسم - خیابان حضرتی به سمت خیابان 9 دی است که در این مسیر نیز راهپیمایان در انتهای خیابان 9 دی، ورودی بست شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) گردهم می‌آیند.

این مراسم با ایراد سخنرانی منوچهر متکی وزیر اسبق امورخارجه کشورمان ، قرائت قطعنامه همراه است و در طول مسیر راهپیمایی نیز غرفه‌های فرهنگی مستقر شده است.

از شعارهای راهپیمایان که بیشتر آن را دختران و پسران جوان تشکیل می‌دهند، هیهات من‌الذله، مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا است. در این مراسم راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکادرهایی، روز 13 آبان را روز به ذلت کشیدن آمریکا نامیده و تاکید دارند، این روز، روز به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی ایران علیه استکبار است.

5bde8f758334b_5bde8f758334d copy

راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان کردستان آغاز شد

 

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور در سراسر استان کردستان آغاز شد.

مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، مسئولان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از شیطان Evil بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

در شهر سنندج مراسم راهپیمایی 13 آبان از میدان آزادی Freedom به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی آغاز شد.

5bde91b6aaecb_5bde91b6aaecd copy

راهپیمایی حماسی یوم الله ۱۳ آبان در اصفهان آغاز شد

مردم انقلابی و ولایت مدار اصفهان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند.

مراسم گرامی‌داشت یوم الله 13 آبان از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.

راهپیمایان اصفهانی از اقشار مختلف، زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو از ساعتی قبل با حضور در میدان امام حسین (ع) آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز یوم الله 13 آبان شده‌اند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان همچون هرسال، با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و با اتحاد و همدلی خود توانایی مقابله بر هر تهدید و تحریمی را دارند.

دانش آموزان و دانشجویان اصفهانی همگام با دیگر اقشار با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" یک بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی تجلی مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش تسنیم، راهپیمایی روز 13 آبان در اصفهان از میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان پاسداران برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم در اصفهان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

فریاد «مرگ بر آمریکا» سمنانی‌ها در دارالمرحمه طنین‌انداز شد

 

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز ‌و فریاد «مرگ بر آمریکا» سمنانی‌ها در دارالمرحمه طنین انداز شد.

مردم ولایتمدار و دیندار استان سمنان در همان دقایق آغازین راهپیمایی 13 آبان ماه در مسیرهای مشخص شده حاضر شده و آمدند تا در در روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی به آمریکا بگویند هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

مردم همیشه در صحنه استان سمنان امروز نیز با حضور حماسی خود در خیابان‌های شهر آمدند تا به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار بگویند زورگویان هیچگاه نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از پای دربیاورند و این ملت به تأسی از امامان خود شعار هیهات من ذله را سر میدهند.

سمنانی‌ها همزمان با مردم سراسر کشور امروز محکمتر از گذشته فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم» سر میدهند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرافراز فریاد می‌زنند که تحریم‌ها هیچ اثری بر ملت غیور و آزاده ایران ندارد.

امروز مردم سراسر کشور و استان سمنان با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بار دیگر اتحاد و ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویی‌های استکبار را به رخ جهانیان کشاندند.

5bde91c934963_5bde91c934964

راهپیمایی ضداستکباری مازنی‌های علوی تبار آغاز شد

مردم استان علوی تبار مازندران همزمان با جای جای ایران اسلامی راهپیمایی ضداستکباری خود را در خیابان‌های استان آغاز کردند.

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان سال 97 از دقایقی پیش با حضور پرشور دانش آموزان، معلمان، فرهنگیان، اقشار مختلف مردم، خانواده شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم در سراسر استان مازندران آغاز شد.

راهپیمایی 13 آبان در مرکز مازندران از دو مسیر میدان شهید قاسمی و میدان امام حسین(ع) به سمت محوطه امامزاده یحیی(ع) برگزار شد.

دانش‌آموزان و راهپیمایان در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهایی نظیر "هیهات منها الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

قرار است سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان مرکز مازندران در ساری سخنرانی کند.

5bde91cdcc71a_5bde91cdcc71c

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟