بارش ۲۲ میلیمترباران در مشهد/برخی معابر دچار آبگرفتگی شد

بارش باران پاییزی که از یکشنبه شب در مشهد آغاز شده پس از گذشت ۲۴ ساعت همچنان ادامه داشته و طبق اعلام هواشناسی Meteorology تاکنون ۲۲ میلیمتر باران در این شهر باریده است.

بارش باران در مشهد اگر چه خوشحالی شهروندان را به دنبال داشت، اما باز هم برخی نقاط شهر دچار آبگرفتی و به دنبال آن ترافیک‌های مقطعی در برخی خیابان‌های مشهد ایجاد شد.

شهر‌های دیگر خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران بودند به صورتی که بیشترین حجم بارش‌ها در گلمکان چناران با ۲۹ میلیمتر و قوچان با ۲۵ میلیمتر رخ داده است و پیش بینی شده بارش‌ها طی دو روز آینده به متناوب و پراکنده ادامه داشته باشد.

اداره کل راهداری خراسان رضوی نیز اعلام کرد به دلیل بارش باران در بیشتر جاده‌های خراسان رضوی و احتمال مه گرفتگی در بامداد دوشنبه رانندگان باید با احتیاط بیشتری در جاده‌ها خصوصا گردنه‌های استان تردد کنند.

آبگرفتگی در میدان امام حسین (ع)

در همین رابطه معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد در واکنش به آبگرفتگی میدان امام حسین (ع) گفت:طبق گزارشات رسیده در سطح شهر مشهد هیچ مورد آب گرفتی در داخل منازل و یا بلوار‌ها و میادین نداشتیم.

خلیل الله کاظمی افرود: تنها در میدان امام حسین به دلیل این که یکی از شیر‌های برگشت مربوط به جمع آوری فاضلاب شهری نیاز به تعمیر داشت و از طرفی با لوله‌های جمع آوری آب‌های سطحی میدان یکی بود که مشکلاتی به وجود آمد. با مراجعه آب و فاضلاب منطقه مشکل برطرف شد.

وی تصریح کرد: همچنین در کال سیس آباد نیز یک مورد فرورفتگی خودرو به داخل کال داشتیم که با حضور نیرو‌های آتش نشانی مشکل مرتفع شد.

لغزندگی معابر تلفات گرفت

بارش باران در مشهد و لغزندگی معابر متاسفانه موجب جان باختن چند نفر در تصادف‌های رانندگی در مشهد شد و یک آتش نشان نیز در حین امداد رسانی به حادثه Incident دیدگان تصادف Crash در بزرگراه شهید کلانتری جان خود را از دست داد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟