ارائه 13 خدمت با افتتاح سامانه هوشمند کنترل ترافیک به شهروندان+ فیلم
حجم ویدیو: 40.88M | مدت زمان ویدیو: 00:06:30

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس Police راهور تهران بزرگ با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتت، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و جمعی دیگر از مقامات و رؤسا در مقر فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در مراسم افتتاح این مرکز با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: همکاران ما در نیروی انتظامی نیروهای متخصص، متعهد،‌دانش‌محور و آشنا به ماموریت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی به ماموریت‌های ناجا پرداخت و گفت: نیروهای انتظامی در صدد است تا در سایه بهره‌گیری از نیروی انسانی که بالاترین سرمایه سازمان است از تجهیزات به روز نیز استفاده کند تا بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد.

وی گفت:‌هر چقدر که پلیس در تسهیل خودروها و عبور و مرور شهروندان اقدام کند در آرامش و آسایش مردم تاثیرگذار خواهد بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان این مطلب که امروز بیش از 7 میلیون وسیله نقلیه در معابر تهران در حال تردد هستند اعلام کرد: 4 میلیون خودرو و 3 میلیون موتورسیکلت در تهران تردد می‌کنند که مدیریت این تعداد وسایل نقلیه همکاری لازم از طرف همه دستگاه‌ها را می طلبد.

سردار اشتری به افتتاح سامانه کنترل هوشمند ترافیک پرداخت وگفت: به واسطه افتتاح این سامانه 13 خدمت ارائه می‌شود؛ به طور مثال اگر تصادفی به وقوع بپوندند می‌توان از طریق سیستماتیک سریعا مسیر را باز کرد تا امدادرسانی هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی گفت:‌علاوه بر نقاط حادثه‌خیز در شهرها و جاده‌ها؛ محل‌هایی نیز هستند که آماده تصادف Crash هستند که می‌توان آن نقاط را با هوشمندی این سامانه ارزیابی کرد و به صورت نموداری وقوع تصادفات را در آن نشان داد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌همچنین می‌توان به واسطه این سامانه بازه‌های زمانی که وقوع ترافیک در آنها بیشتر است مشخص کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

سردار اشتری تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که از ظرفیت‌های داخل و از زیرساخت‌هایی که در کشور است برای تسهیل در امور شهروندان بهره برد تا امنیت، آرامش و آسایش بیشتر مردم تامین شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌ پلیس این است که برای ارائه خدمت به مردم از نقطه صفر مرزی گرفته تا درون شهرها تسهیلات به روزتری را ارائه دهد.

وی به آمار تصادفات و تلفات پرداخت وگفت: با افزایش 33 میلیونی خودرو و موتورسیکلت و افزایش سفرها خوشبختانه کاهش تصادفات و جان باختگان را داشتیم اما طبق منویات مقام معظم رهبری و فرموده ایشان که یک نفر کشته زیاد است در صددیم تا تعداد تصادفات و جان باختگان را کاهش دهیم.

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

وضعیت ترافیکی تهران زیر رصد دقیق دوربین‌های هوشمند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند مدیریت ترافیک و ایجاد مرکزی متناسب با حجم فعالیت‌های پلیس راهور اهداف اصلی توسعه مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور است.
 

مراسم افتتاحیه مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک برگزار شد .

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس Police راهور تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تهران بزرگ گفت: ۲۰ میلیون سفر به صورت روزانه در تهران انجام می‌شود که برای رصد دقیق‌تر حوادث Accidents و رخداد‌ها باید از ابزار‌های دقیق‌ استفاده کنیم و بتوانیم به موقع بر حوادث و وقایع دسترسی داشت.

مهماندار افزود : بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند مدیریت ترافیک و ایجاد مرکزی متناسب با حجم فعالیت‌های پلیس راهور تهران بزرگ از جمله اهداف توسعه این مرکز است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این مرکز برای استفاده چند منظوره افتتاح شده است؛ رصد تخلفات و اتفاقاتی که در سطح شهر رخ می‌دهد از جمله اهداف توسعه این مرکز است؛ همچنین می‌توانیم به واسطه این سامانه حوادثی، چون زلزله، تصادفات، سرقت، تخلفات، یخ‌زدگی و لغزندگی را در سطح کشور رصد کنیم؛ به واسطه تصاویری که دوربین‌ها به ما می‌دهند می‌توانیم به صورت آنلاین وقایع را ثبت کنیم.

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پایتخت

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افتتاح شد.

در مراسمی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سردار تقی مهری رئیس پلیس Police راهنمایی و رانندگی ناجا، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران و تعدادی از فرماندهان و روسای پلیس و مدیریت شهری مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افتتاح شد.

این مرکز قابلیت ارائه 13 نوع خدمات مختلف ترافیکی را در سطح شهر داراست و می‌تواند نسبت به برنامه ریزی و رصد لحظه‌ای ترافیک در سطح کشور اقدام کند.

با افتتاح این مرکز امکان ارائه گزارش آنلاین به رسانه‌ها نیز وجود دارد.

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

مقر پلیس راهنمایی رانندگی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیل سواری زن ترامپ حاشیه ساز شد+عکس

بیسکوئیت یک میلیون دلاری در دست مرد خوش شانس+عکس

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

این مرد باهوش به خودش تیر اختلاس زد ! + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

کدخبر: 423800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟