اعتراض به خاطر ایجاد شهرک خودرو در آبادان + تصاویر

به گزارش رکنا، طرح احداث شهرک خودروی در شهرستان آبادان به منظور ساماندهی مشاغل آلاینده مزاحم زیرنظر اتاق اصناف آبادان وهمچنین اتحادیه املاک واتومبیل بانظارت شهرداری آبادان وهمچنین کمسیون نظارت براصناف منطقه آزاد اروند درسال 95 ارائه گردید.

photo_2018-07-25_13-10-26

بدین ترتیب یکی از یکی ازبرج سازان وسرمایه گذاران این شهرستان اقدام به ساخت شهرک خودروی دربیرون شهر آبادان کرد و مسئولان با هدف ایجاد نظم وکاهش تراکم خودروی در منطقه میدان طیب وخیابان اروسیه با این طرح همکاری کردند.

photo_2018-07-18_01-01-09

همچنین برخی از مسئولان اعلام کردند که برخی ازشهروندان و اهالی منطقه طیب از تجمع وایجاد مزاحمت فروشندگان خودرو بارها اعلام نارضایتی کرده بودند واین حجم ازتراکم خودرود باعث ایجاد ترافیک شدید درمنطقه طیب شده بود.

یکی ازمسئولان این طرح اظهار داشت که اغلب افرادی که به این طرح اعتراض کردند کسانی هستند که فاقد جواز کسب می باشند و به دلیل تجمعاتشان باعث برهم زدن نظم عمومی شهرستان شده اند.

photo_2018-07-22_19-51-38

وی افزود : این موضوع باعث میگردد که دست دلالان خودرو درشهرستان کوتاه شود و تنها افراد تأیید شده ونمایشگاه دارها می توانند اقدام به فروش خودرو کنند ومردم نیز باخیالی آسوده وبدون دلهره نصبت به احتمال کلاهبرداری اقدام به خرید فروش خودرو می کنند.

از این رو چند ماه پیش شهرخودروی توسط استاندار خوزستان ومسئولان شهری افتتاح گردید و بنا شد که نمایشگاه دارا ن برای خرید یا اجاره مغازها اقدام کنند اما به دلیل قیمت های بسیار بالای این شهرخودروی که خارج ازشهر و بر روی شوره زار احداث شده درچندروز گذشته اعتراضاتی دراین خصوص از سوی نمایشگاه داران خودرو صورت گرفته است.

photo_2018-07-20_15-38-48

اعتراض فروشندگان خودرو و نمایشگاه داران

فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران آبادانی به دلیل درخواست عجیب و غیر قانونی سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و مجمع امور صنفی، مبنی بر نقل مکان اجباری به شهرک خودرویی و خرید واحدهای چند صد میلیون تومانی از گروه ساختمان سازی «عبدالباقی» دست به اعتصاب زدند!

نمایشگاه داران آبادان روز ۲۵ تیر ماه امسال در اقدامی یکپارچه با اتحاد و همبستگی نسبت به تعطیلی نمایشگاه های خود نسبت به اخرین اخطار پلمپ اماکن مبنی بر خروج نمایشگاه داران از شهر و انتقال شهرک خودرویی عبدالباقی اقدام کردند.

1- نمایشگاه داران مبنی بر عدم ساخت مناسب و مشکلات فروان از قبیل مباحث مربوط به امنیت شهرک و نداشتن دیوار محافظتی که عنوان شده داخل هر نمایشگاه نزدیک به 2 میلیارد انواع خودرو وجود دارد که هیچ تضمینی برای حافظت از این خودروها در شهرک خودرویی وجود ندارد.

2- عرض خیابان بین دو نمایشگاه ۸ متر است و امکان بازدیدکنندگان و نمایشگاه داران با وسیله شخصی امکان پذیر نیست.

3- شهرک خودرویی آبادان زیرکابل فشار قوی بوده و در صورت بروز اتفاق خسارت های جبران ناپذیر را برای نمایشگاه داران بجا می گذارد و همچنین تخصیص برق تک فاز آن هم با وجود مساحت های ۲۰۰ الی ۳۰۰ متری و بیابانی بودن منطقه، برای استفاده از کولرهای گازی نیاز به 2 دستگاه اسپیلت است که با برق تک فاز قدرت تحمل این حجم فشار برق را ندارد.

4- احداث تعداد بالای سرعت گیر در این منطقه بارها باعث ایجاد تصادفات شده است.

5- قیمت گذاری زمین های بیابانی که با قیمت ارزان خریداری شده و درحال حاضر با قیمتی حدود ۴ الی ۶ میلیون تومان در فضاهای مختلف و متراژ های مختلف به فروش گذاشته شده است.

6- برخی از نمایشگاه داران با توجه به اینکه مجوز آنها تا سال 98 است و می توانند در مغازه هایشان فعالیت داشته باشند با توجه به ایجاد شهرک خودرویی دستور انتقال نمایشگاه هایشان به شهرک خودرویی هستند که این امر باعث اعتراض آنها شده است.

علی رنجکش

photo_2018-07-18_01-01-05

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برسد به دست مادرزنم ! / متن نامه زن و مرد جوانی که دیروز با هم در تهران خودکشی کردند؟

تجاوز به دختر عموی 16 ساله با دستور اعضای شورای روستای مظفرآباد !

این مرد را می شناسید؟! / او شکارچی زنان تهرانی است! + عکس

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

راز کباب های ارزان قیمت لو رفت + جزییات

سارا با لوازم آرایش کهنه کور شد! + عکس

تصویر حکاکی دوچرخه بر معبد 2000 ساله / همه مورخان شوکه اند! + تصویر

باور می کنید! / آبشاری بزرگ در آسمانخراش+ تصویر دیدنی

این سگ پاسپورت ها را خورد و همه از سفر میلیاردی جا ماندند! + عکس

خودکشی دختر زیبایی که همیشه نصف لباس نداشت! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

کدخبر: 400954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟