قفل استادیوم آزادی را به روی خانواده‌ها باز می‌کنیم

عد از آن اما محمودی‌فر در گفت‌وگویی اعلام کرد: دلیل برکناری‌اش راه‌دادن زنان به ورزشگاه‌ها بوده است. در چنین شرایطی با فرهاد نیکوخصال مدیر جدید ورزشگاه آزادی Freedom گفت‌وگویی انجام دادیم تا مواضع او درقبال حضور خانواده‌ها در این ورزشگاه را جویا شویم. صحبت‌های نیکوخصال را بخوانید: 
حضور ناگهانی شما به جای آقای محمودی‌فر خیلی سروصدا به راه انداخت.
به هرحال تغییر طبیعی است. من هم مامور هستم و بهتر است از مدیران بالادست در این خصوص سوال کنید. درحال حاضر من تلاش می‌کنم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
حتما می‌دانید که آقای محمودی‌فر گفته به دلیل راه‌دادن زنان به ورزشگاه‌ها برکنار شده است!
من نمی‌خواهم در این‌باره صحبتی کنم. آقای محمودی‌فر حق دارد نظراتش را بیان کند و یک اظهارنظر این‌چنینی هم کرده است. با این حال، بنده کار خودم را می‌کنم و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت دارم.
در رویه جدید شما ورود خانواده‌ها و زنان به ورزشگاه آزادی قرار خواهد داشت؟
قطعا برنامه‌هایی در این خصوص داریم. ما پیشنهادهایی را مطرح خواهیم کرد که البته اجرایی‌شدن آن نیازمند دریافت تأییدیه‌های لازم است. با توجه به این‌که تأییدیه‌های لازم را نگرفته‌ایم، فعلا و تا قبل از نهایی‌شدن درباره این موضوعات حرفی نزنیم.
بهتر نیست شفاف در این‌باره صحبت کنید؟
من شفاف حرف می‌زنم. بگذارید خیال‌تان را راحت کنم. یکی از مهمترین اولویت‌هایی که برای این مجموعه درنظر گرفته شده، بحث همگانی‌شدن آن است و این‌که درهای آزادی به روی عموم مردم باز شود. تهران از لحاظ سرانه ورزشی یکی از فقیرترین شهرهاست و به همین خاطر می‌خواهیم قفل‌ درهای آزادی را به روی عموم مردم باز کنیم تا همه از این مجموعه مانند مجموعه انقلاب استفاده کنند.
یعنی اولویت‌تان فقط بحث فوتبال نیست؛ درست است؟
قطعا همین‌طور است؛ مجموعه ورزشی آزادی امکاناتی دارد که می‌تواند برای مردم قابل استفاده باشد، مانند دریاچه آزادی که اگر پیست تارتان اطراف آن زده شود، مکانی مناسب برای ورزش Sport همگانی خواهد شد. در کل بعد از بازشدن درهای آزادی به روی مردم و همگانی‌شدن این مجموعه، فضاهای حرفه‌ای در ورزش قهرمانی از فضاهایی که برای استفاده عموم درنظر گرفته خواهد شد، به‌طور کامل جدا می‌شود.

 

کدخبر: 398884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟