نسخه پیچی‌های شبکه‌های معاند درباره حجاب دختران و زنان ایرانی

سردار اشتری فرمانده انتظامی ناجا در همایش ملی چادر‌های آسمانی گفت: در هفته گرامیداشت عفاف و حجاب اختتامیه سومین همایش چادر‌های آسمانی را برگزار کردیم. در این ایام همه دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی باید به این مهم بپردازند. امروز حجاب برای برادران و خواهران یک امر ضروری است و اگر می‌خواهیم در جهت پاسداشت انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری قدم برداریم، یکی از موضوعات لازم که باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع حجاب است.

وی گفت: بر اساس وظیفه دینی و قانونی، هر مسلمانی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را دارد. سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی در این زمینه مسئولیت دارند و همه مردم و نهاد‌ها و مسئولین برای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند.

اشتری ادامه داد: مردمان جامعه ما فطرتا با عفاف و حجاب موافق هستند. در پیمایشی که انجام شده بیش از ۷۰درصد از خانم‌ها قائل به حجاب و عفاف هستند. حجاب موضوعی فطری است و بر اساس فطرت پاک خواهران و برادران این جامعه اسلامی روی این مسئله کار کرده و آن را تبیین می‌کنیم.

فرمانده انتظامی ناجا تصریح کرد: جوانان ما به امر مهم حجاب اعتقاد دارند. اندک افرادی هستند که در شبکه های معاند با موضوع حجاب با عناد برخورد کرده و گاهی برخی از کسانی که خارج از کشور نشسته اند، برای زنان عفیف کشورمان در این زمینه تصمیم گرفته و تصور می‌کنند مردم ما از آن‌ها پیروی می‌کنند. در حالیکه توفیقی حاصل نمی‎کنند.

اشتری با بیان این که ۲۶دستگاه رسمی در بحث عفاف وحجاب وظیفه دارند و بیش از سیصد مصوبه در این زمینه داریم، ادامه داد: در این مساله باید دنبال شود آیا هر دستگاهی وظیفه خودش را انجام می دهد یا فقط ناجا نوک حمله است. باید مطالبه مسولین و مردم در این زمینه از همه نهادها و دستگاه ها باشد که در زمینه عفاف و حجاب مسولیت دارند تا مصوبات را عملی کنند.

وی با اشاره به اینکه کار در زمینه حجاب و عفاف عقیده قلبی می‌خواهد، بیان کرد: ما معتقدیم هر مقداری که بر اساس شرع به موضوع حجاب پرداخته شود باعث افزایش آرامش و ارتقای امنیت در جامعه خواهد شد. رعایت عفاف و حجاب در مرحله اول برای خود فرد مفید است و مربوط به جنس خاص و قومیت خاص و جغرافیای خاص نیست. ما باید دست به دست هم بدهیم و در این خصوص فعالیت کنیم .به دلیل علاقه ای که به جوانان و کشورمان داریم همه باید در بحث ترویج عفاف و حجاب همت کنیم .

فرمانده انتظامی ناجا به امنیت اخلاقی و نقش آن در جامعه اشاره کرد و گفت هر چقدر بتوانیم پایه های امنیت اخلاقی و اجتماعی را تقویت کنیم نتایج آن را در جامعه خواهیم دید. این تقویت باید در خانواده و در مدارس انجام شود حتما نهاد خانواده بیشترین تاثیر را خواهد داشت و در خانواده توجه و علاقه به حجاب شکل می گیرد.

اشتری در پایان خاطر نشان کرد: در جامعه ایران به دلیل غنای فرهنگی، هنری و زمینه های اجتماعی که وجود دارد وظیفه ناجا است که جامعه را برای آحاد مردم امن کند. باید احساس امنیت هر روز بیشتر شود .امروز اگر خانمی اراده کند که با ماشین خود با وسیله عمومی در طول شبانه روز تردد کند مشکلی ندارد و امنیت هست. باید با همت همکارانم این امنیت را بیشتر از قبل ارتقا داد. آینده را آینده خوبی می بینیم و با همت مردم و هدایت‌های رهبری و توکل به ائمه اطهار این جامعه رو به رشد خواهد بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مسجدی مشهور که خواندن نماز جمعه در آن ممنوع شد! + عکس

جزییات تجاوز وقیحانه ناپدری به دختر 10 ساله اش / مادر دستور داد + عکس

وحید مرادی را همه دنیا می شناخت! / ادعاهای عجیب یک شرورتهرانی+ تصویر

تجاوز 8 ماهه به دختری دانشجو! / این دختر زندانی بود + عکس

این جسد خالکوبی شده در جوی آب را می شناسید؟!

آنهایی که ملت را غارت کردند ادب می‌کنیم!

این 3 مرد مخوف با تهدید قطع اعضای بدن دزدی می کردند + عکس

پرنس سعودی با خوردن گوشت خوک لو رفت + عکس

زینت مرد غریبه رابه خانه برده بود که مادرشوهرش مچ گیری کرد+عکس صحنه درگیری

جسد زنانه داخل کارتن ترانه بود شوهر داشت و آخرین بار خانه مرد متاهلی بود!

ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین اعدام نمی شود! / شاید ۱۰ سال زندان!

دختر 15 ساله فقط می خواست دستمال بفروشد که مزاحمت های مردانه ویرانش کرد!

دزد خیابانی به خانه سهیلا رفت تا شب را با هم باشند / دوستش پنهانی چه کرد؟! + فیلم گفتگو

کدخبر: 396935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟