آخرین خبر از مرزبان ربوده شده پاسگاه میرجاوه / او سالم است + عکس
فرمانده ناجا از کشف حدود ۷ تن انواع مواد مخدر، مقادیر زیادی سلاح و تعدادی خودرو از قاچاقچیان در دو عملیات منسجم ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر Drugs و تعدادی سلاح و مهمات سنگین و نیمه سنگین از قاچاقچیان مسلح در استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی Smuggler سابقه دار و همچنین توقیف ۴ دستگاه خودرو در این رابطه از قاچاقچیان مسلح افزود: این میزان کشفیات طی ۲ عملیات جداگانه ماموران جان بر کف نیروی انتظامی در جنوب شرق کشور محقق شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: متاسفانه گروه‌های مافیایی قاچاق Contraband مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خودشان از هر وسیله‌ای از جمله سلاح‌های سبک و سنگین استفاده می‌کنند که با رصد اطلاعاتی و هوشیاری ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در این دو عملیات از ورود ۷تن انواع مواد مخدر به استان و عمق کشور جلوگیری شد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص مرزبان ربوده شده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز گفت:«سعید براتی» سالم است و مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی پیگیر آزادی Freedom این مرزبان هستند.

 

8077387_520

وی با اشاره به اینکه در سفر به استان سیستان و بلوچستان از پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی بازدید می‌کند، گفت: شب گذشته در دیدار با عشایر و طوایف شهرستان میرجاوه از نزدیک از ظرفیت‌های مرزی این خطه بازدید به عمل آمد.

سردار اشتری با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های پلیس Police و مرزبانی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مرز‌های این استان در وضعیت ایده آلی قرار دارند و به زودی تجهیزات جدیدی در اختیار استان قرار می‌گیرد که به کنترل دقیق‌تر مرز‌ها و اجرای بهتر ماموریت‌های پلیس کمک می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر طی جلسه‌ای نیاز‌ها و مشکلاتی که در حین ماموریت‌ها ماموران پلیس با آن‌ها درگیر هستند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید سردار اشتری از منطقه مرزی میرجاوه و پاسگاه مرزی چاهلشکر

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از منطقه مرزی میرجاوه و پاسگاه مرزی چاهلشکر گفت:مرزبانان، سربازان اصلی مقام معظم رهبری هستند و ضرورت اهتمام مسئولان برای رفع مشکلات مرزی و مرزنشینان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به رشد خوب اقدامات انجام شده برای انسداد مرز‌ها و کافی نبودن آن آفزود:برای ما افتخاری بس غرورآفرین است که ۴ نفر از نیرو‌های توانمند مرزی در مقابل ده‌ها تروریست Terrorist مقاومت می‌کنند و اجازه تعدی به آن‌ها نمی‌دهند.

وی ادامه داد:تمام تلاش ناجا برای رفع کمبود‌ها در مرز است و دستگاه‌ها بایستی همکاری و مساعدت لازم را برای رفع مشکلات مرزی و مرزنشینان داشته باشند.همچنین در این بازدید میل ۸۹ مرزی به نام شهید وحید حسین زاده مزین شد.

8077632_835

8077633_142

8077634_270

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست صمیمی شوهرم به من علاقمند شد / مغول با روسری شوهرم را خفه کرد و به خارج از مشهد برد + عکس

عکس / صحنه دلخراش مرگ سرنشینان یک پژو 206 در سیل زنجان

اسید پاشی روی خودروهای پارک شده میهمانان افطاری در میرداماد تبریز + عکس

لبخندهای 3 خواهر و برادر ماهشهری به زندگی / یک ماه پس از زندانی شدن پدر و نامادری + عکس

انتقام وحشیانه مردان فامیل از زن زیبا در غیاب شوهرش / او از دوبی برگشته بود! +عکس

شهاب صاحبخانه مزاحم را در تهران کشت / او وقتی من در خانه نبودم وارد خانه ام شده بود!

دختر 18 ساله ای که مرد 60 ساله خواستگارش بود! / گریه های پدرم را دیدم و به امام رضا(ع) پناه بردم

حکم جالب دادگاه لنگرود برای شکارچی پرندگان مهاجر

قتل هولناک دختر مو بلوند در روز تولدش + عکس

لحظه حمله وحشتناک 2 یوزپلنگ به یک خانواده+ فیلم

عکس/ راز وحشتناک اتاق خواب مخوف ترین قاتل سریالی

خودکشی وحشتناک یک زن معروف و پسر / کودکش را بغل کرد و از طبقه 25 هتل به پایین پرید + عکس

 

کدخبر: 384201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟