کنترل مبادی ورودی از اولویت‌‌های نیروی انتظامی است/ کشف محموله 300 هزار دلاری ارز قاچاق

سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنترل مبادی ورودی از اولویت‌‌های نیروی انتظامی است. حضور در مبادی ورودی و کنترل آنها جزو اولویت‌های اساسی است.

وی افزود: استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کنترل مبادی ورودی با توجه به ورود کالای قاچاق Contraband از مبادی رسمی اولویت مهمی است، چون این کالا به صورت حجیم وارد می‌شود و طی همکاری که با دستگاه قضائی صورت می‌گیرد، امحای این کالاها در اولویت است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: ورود کالای قاچاق به بازار Store اقتصادی سبب مسدود شدن و تعطیلی کارخانجات داخلی می‌شود و به تولید ملی لطمه وارد می‌کند.

سردار مومنی بیان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی با همه توان و ظرفیت به کمک آمده و هر درخواست و پیشنهادی که در شورای امنیت به تصویب رسید و دولت و بانک مرکزی خواسته‌ای در این زمینه داشتند، انجام شد.

وی متذکر شد: بستن صرافی‌های غیر مجاز و یا صرافی‌های متخلف در حوزه فروش ارز و سکه، اخطار و پلمب، حضور میدانی در اماکن فروش ارز و کشفیات قابل توجهی را در این زمینه داشتیم، برای مثال در یکی از این کشفیات از یک دلال در همان لحظه 300 هزار دلار کشف شده و این فرد حدود 2 میلیون دلار قبل از دستگیری ارز قاچاق کرده بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: با همت و تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی خوزستان امنیت خوب و قابل قبولی داریم.خوشبختانه جرایم خشن و عمده کاهش یافته و کشفیات افزایش یافته است. حضور نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها خوب است و عملکرد استان در حوزه انتظامی و مرزی خوب است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

 مرگ دختر زیبای مدلینگ در خلوتگاه پزشک 41 ساله !+عکس

فوری / پدر بوکس ایران درگذشت + عکس

خودکشی مادر 18 ساله پس از قتل دختربچه اش داخل هتلی در مشهد + جزییات تلخ

جزییات ترور مسلحانه 2 بسیجی در خوزستان

حرکات نمایشی وحشت آور حمله داعش به کوروش تهران مجازات شلاق دارد! + عکس عجیب

حمله وحشیانه مدیرشرکت به کارمند زن برای پنهان ماندن ارتباط شوم / این زن از مدیر باردار شده بود

3 ساعت تجاوز وحشیانه یک زن در شب خلوت + عکس

مهدی قصد داشت به زور با منشی شرکتم همخوابی کند!

وقتی زن صیغه ای شوهرم به دیدن من آمد دنیا روی سرم خراب شد!

اعتراف قاضی قتل به اشتباه خود در دستگیر یک جوان + عکس

حکم بی نظیر قاضی تهران برای پیوند فک متهم به صورت شاکی!+ عکس

گفتگو با قاتل تیمسار در غرب تهران! + عکس

کدخبر: 378597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟