گزینش مطلوب و سختگیرانه، اولویت ناجا در سال جدید

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جمع مدیران مرکز گزینش و استخدام ناجا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: خوشبختانه مرکز گزینش و استخدام ناجا روند رو به رشدی داشته و از اقداماتی که تاکنون در این مرکز انجام شده، تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه گام های مطلوب و موثری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ناجا برداشته شده است، گفت: البته نباید به این مقدار بسنده شود و باید روز به روز برای تعالی و رسیدن به اهداف والاتر با تمام توان تلاش کرد.

سردار اشتری، یکی از اولویت‌های مطرح شده طی سال های اخیر را مبحث تحول در گزینش عنوان و بیان کرد: با دقت در موضوع گزینش و استخدام می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات در اجرای مأموریت ها پیشگیری کرد البته با توجه به ذات مأموریت های پلیسی، مأموران در هر حال در معرض بزه قرار دارند و دقت در گزینش می تواند بسیار در این باره تاثیرگذار باشد.

این مقام عالی انتظامی کشور، اولویت ناجا در سال جدید را گزینش مطلوب و سختگیرانه اعلام و تصریح کرد: فرآیندهای ما در گزینش باید براساس قانون Law و طبق ضوابط اصلاح شود، همچنین تمام سختگیری‌ها باید قبل از مقطع آموزش انتظامی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ارزیابی در هسته‌های گزینش باید با دقت انجام شود، اضافه کرد: نظارت بر فرآیندها می‌تواند مانع بروز و به وجود آمدن مشکلات آتی شود.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ان شاءالله بتوان با بهره مندی از نیروهای واجد شرایط، وظیفه شناس و ولایی در رسیدن به اهداف سازمان، گام های مثبتی برداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟