رفت و آمد در جاده‌ های شمال کشور ممنوع شد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس Police راه گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته، محدودیت‌ ها و ممنوعیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های مازندران اجرا می‌ شود.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از جاده‌ های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه و کندوان ممنوع است و رفت و آمد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در جاده کرج - چالوس رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این جاده ممنوع است و آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در جاده هراز رفت و آمد کلیه تریلر‌ها از این جاده ممنوع بوده و رفت و آمد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این جاده ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟