هشدار در رابطه با وقوع سیلاب/ بارش برف بهاری در ۲ استان کشور

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد اصغری در این باره اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق در استان‌های سیستان و بلوچستان و یزد خواهیم بود.

وی افزود: در این شرایط، توصیه می‌شود که شهروندان در تردد‌های خود در سطح شهر دقت لازم را داشته و از حضور در مناطق پر خطر خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در ۲ استان کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهیم بود و در این شرایط به باغ دار‌ها توصیه می‌شود به نکات ایمنی به منظور حفاظت از درختان خود توجه داشته باشند.

اصغری در خصوص وضعیت جاده‌ها در استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی اظهارکرد: بارش برف و باران در این ۴ استان سبب دشواری تردد خودرو‌ها شده و توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند در این مناطق تردد داشته باشند به نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات لازم دقت کنند.

وی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران تصریح کرد: هوای شهر تهران امروز در گرمترین حالت به ۱۳ درجه سانتی گراد می‌رسد و کمینه دمای امروز نیز ۶ درجه سانتی گراد خواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟