ناجا آماده کمک به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است

سردار اسکندر مومنی روز شنبه در بازدید از محورهای ارتباطی کرج - قزوین اظهار داشت: با هدف عملی کردن این شعار استفاده از کالاهای ایرانی در اولویت قرار گرفته تا بتوان چرخه تولید و اشتغال را در کشور افزایش داد.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای برگشت مسافران نوروزی اظهار داشت: سفر نوروزی بزرگترین عملیات ترافیکی سال ناجا و تمامی اهداف ما این است که شاهد حوادث Accidents کمتریدر جاده های کشور باشیم.

مومنی اضافه کرد: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و کلیه نیروهای خدماتی امدادی هم اکنون در آماده باش کامل هستند تا مسافران و مردم بتوانند با آرامش بازگردند.

وی گفت: تمامی مسیرها و جاده های کشور پرحجم و پرتردد است که مدیریت هر چه بیشتر با هدف کاهش تصادفات نیازمند هماهنگی همه دستگاه ها است.

مومنی افزود: در دور اول سفرها تصادفات ما نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما در دور دوم این تصادفات افزایش داشته است.

وی افزود: شتاب و عجله، عامل بسیاری از تصادفات بوده و انتظار ما این است که مردم علاوه بر مدیریت بازگشت های خود از شتاب و عجله نیز جلوگیری کنند.

مومنی با اشازره به حجم ترافیک در آزادراه های استان البرز گفت: در 24 ساعت گذشته، البرز پرترددترین استان کشور بوده ومسیر بیش از 10 استان کشور از این استان عبور می کند.

وی گفت: در بعد امنیتی نیز با حضور همه نیروهای امنیتی و انتظامی ، امنیت بسیار مطلوب و قابل قبولی در کشور ایجاد و شاخص های امنیتی ارتقا یافته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟