برخورد پلیس امنیت با فروشندگان مواد محترقه/ مغازه های فروشنده ترقه پلمب می شوند

سردار علیرضا لطفی گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون ماموران پلیس Police امنیت تهران توانسته اند محموله‌های مختلف مواد محترقه را شناسایی و کشف کنند. این محموله‌ها بیشتر از سمت مرز‌های غربی وارد کشور شده و با اشراف اطلاعاتی ماموران قبل. از رسیدن به تهران، در محل دپوی آن‌ها در اطراف پایتخت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال تنها در یک عملیات از یک سودجو بیش از ۵۷ میلیون عدد انواع ترقه پیازی و آبشار کشف و ضبط شد. این پلیس براساس وظیفه ذاتی خود تمرکزش روی باند‌های وارد کننده مواد محترقه است.

رئیس پلیس امنیت تهران با بیان اینکه این پلیس هشت مرحله عملیات برای دستگیری سوداگران مواد محترقه انجام داده است، تاکید کرد: در این راستا ۲۰ نفر فروشنده مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند.

لطفی با اعلام اینکه به کسبه در مورد عواقب فروش مواد محترقه خطرناک هشدار داده ایم، گفت: اگر فروشگاهی اقدام به عرضه مواد محترقه خطرناک و قاچاق Contraband کند، ماموران علاوه بر خورد با این متخلف، محل کسب را پلمب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند موضوعات مرتبط با مواد محترقه را به پلیس اطلاع دهند تا پلیس امنیت با سودجویان و عاملان ایجاد خطر مقابله کند، افزود: بازررسی از انبار‌ها و محل‌های مشکوک از سوی نیرو‌های پلیس امنیت تا شب چهارشنبه سوری ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟