سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس Police آگاهی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سقوط Fall هواپیمای تهران- یاسوج بلافاصله پس از وقوع حادثه Incident دو اکیپ تیم های دی وی آی برای شناسایی اجساد قربانیان به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش های اعلام شده این سقوط در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان به وقوع پیوسته است، افزود: در همان ساعات اولیه همکاران ما همانند سایر سازمان ها به منطقه حادثه اعزام شدند و تلاش برای شناسایی جان‌باختگان از سوی پلیس ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه دو اکیپ تیم های دی وی آی استان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: همچنین تیم های دی وی آی استان های چهار محال و بختیاری، اصفهان و فارس در آماده باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: تیم های کمکی تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در آماده باش کامل به سر می برند که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند.

سردار مقیمی با بیان اینکه براساس هماهنگی های انجام شده جان باختگان این حادثه به پزشکی قانونی شیراز منتقل می شوند، گفت: قرار است نمونه برداری ژنتیکی توسط پزشکی قانونی شیراز انجام شود؛ پلیس آگاهی در صورت نیاز با پزشکی قانونی در این رابطه همکاری می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 358896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟