انهدام سه باند مواد مخدر در شب امنیت پایتخت

سرهنگ محمد بخشنده بامداد امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای این طرح پلیس Police مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و برخورد با معتادان را در دستور کار خود قرار داد و در همین عملیات 3 باند فعال در قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs را متلاشی کرد. باند اول که 7 نفر از اعضای آن دستگیر شده‌اند در امر توزیع مواد مخدر نقش داشتند و 252 کیلوگرم انواع مخدر از آنها کشف شده و 3 خودرو از آنها نیز توقیف شده است.

وی با بیان اینکه باند دوم در امر تهیه و توزیع مخدر گل فعالیت داشت گفت: اعضای این باند در تهیه مخدر گل وتوزیع آن در مناطق شمال وشمال غرب تهران نقش زیادی داشتند و از این قاچاقچیان دو کیلوگرم مخدر گل کشف و ضبط شد.

بخشنده با بیان اینکه باندسوم نیز در امر توزیع مواد پیش ساز فعالیت داشت گفت: در مجموع 14 قاچاقچی Smuggler دستگیر و شش خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی در خصوص دستگیری معتادان متجاهر اظهار کرد:‌ در این عملیات 40 معتاد Addicted متجاهر درشمال تهران که در حاشیه اتوبان‌ها و پاتوق عبدی حضور داشتند جمع آوری شدند.

وی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این کامیون توقیف شده و بررسی‌ها در این کامیون ادامه دارد؛ چرا که مواد مخدر در نقاط مختلفی از آن جاساز شده است.

در عملیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر تیم سپکا مواد مخدر و سگ‌های مواد یاب نیز حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 350135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟