ادعای قصور پزشکی در مورد درمان یکی آیت الله شاهرودی غیرمسئولانه و خلاف است

ایرج حریرچی گفت: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفت‌های روز دنیا در داخل کشور برای ایشان انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد؛ البته تبعیت از توصیه های پزشکی جزو اختیارات بیماران است و در صورت عدم قبول توصیه های درمانی و یا تعویق در انجام دستورات پزشکی توسط بیمار، قاعدتا مسئولیتی را متوجه پزشک Doctor یا تیم پزشکی معالج نمی کند.

وی افزود: تمام اقداماتی که در خارج از کشور و در مدت اقامت این مقام محترم سیاسی انجام شده است، با همان کیفیت و تاثیر در داخل کشور قابل انجام بوده و توصیه وزارت بهداشت این است که اطرافیان ایشان سیر مراحل درمانی را اطلاع رسانی نمایند تا سوء تفاهم پیش آمده رفع شود و از پزشکان معالج خبره و عالی مقام ایشان در داخل کشور هم تقدیر و تشکر به عمل آید.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان ضمن گلایه از سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکی گفت؛ این همکاران باید بر اساس وظیفه صنفی خود، از جایگاه علمی، تخصص و تعهد پزشکان ایرانی به نحو مقتضی حمایت و دفاع نمایند.

 ماجرای برداشتن اشتباهی کلیه یک مقام سیاسی

 یک مسئول وزارت بهداشت گفت: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفتهای روز دنیا در داخل کشور برای وی انجام شده است.

در فضای مجازی ادعا شده بود که کلیه رییس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام به اشتباه از بدنش خارج شده‌است، بطوریکه یک‌کانال خبری مدعی شده بود که پزشکان ایرانی کلیه چپ هاشمی شاهرودی را به اشتباه از بدن خارج کرده اند و وی مجبور به سفر به آلمان شده است.

در این رابطه ایرج حریرچی _ سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: ادعای قصور پزشکی در مورد درمان یکی از مقامات سیاسی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، غیر مسئولانه و خلاف است.

وی قصور در رسیدگی به بیماری یکی از مقامات سیاسی کشور که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را اظهار نظری غیر مسئولانه و خلاف عنوان کرد و گفت: در روند درمان بیماری وی هیچگونه کوتاهی صورت نگرفته است.

حریرچی اظهار داشت: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفتهای روز دنیا در داخل کشور برای وی انجام شده است.

وی تاکید کرد: تبعیت از توصیه های پزشکی جزو اختیارات بیماران است و در صورت عدم قبول توصیه های درمانی و یا تعویق در انجام دستورات پزشکی توسط بیمار، قاعدتا مسئولیتی را متوجه پزشک Doctor یا تیم پزشکی معالج نمی کند.

به گزارش وبدا-حریرچی افزود: تمام اقداماتی که در خارج از کشور و در مدت اقامت این مقام محترم سیاسی انجام شده است، با همان کیفیت و تاثیر در داخل کشور قابل انجام بوده و توصیه وزارت بهداشت این است که اطرافیان ایشان سیر مراحل درمانی را اطلاع رسانی کنند تا سوء تفاهم پیش آمده رفع شود و از پزشکان معالج خبره و عالی مقام ایشان در داخل کشور هم تقدیر و تشکر به عمل آید.

قائم مقام وزارت بهداشت در پایان ضمن گلایه از سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکی گفت: این همکاران باید بر اساس وظیفه صنفی خود، از جایگاه علمی، تخصص و تعهد پزشکان ایرانی به نحو مقتضی حمایت و دفاع کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آرش مرا به خانه مجردی اش برد و ..! / به حکم دادگاه زن او شدم ولی ..!

سینا یکی از اقوام شوهرم مرا به خانه ای در کرج برد و ..! / جوان 30 ساله اعدام شد

قاتل یک زن در زندان شهر بابل اعدام شد

دستگیری ٢ دانش‌آموز به خاطر آزار مدیر مدرسه در مشهد

گفتگو با پدری که قاتل پسرش را پای چوبه دار بخشید / 3 روز قبل پسرم به خواب خواهرش آمد و ..! + عکس

دختر عمویم هم زیبا بود هم با هوش! / خواهر دوستم بلایی سرم آورد که از خودم متنفرم..!

چرا خدمه ،«سانچی» را ترک نکردند؟

گلایه های دریانورد ایرانی از دولت چین / در عملیات نجات سانچی کوتاهی کردند + فیلم

وقتی به خانه رفتم شوهرم را با همکلاسی شوهردارش در وضعیت بد دیدم / حکم 99 ضربه شلاق و تبعید این زن و مرد تایید شد

فیلم آتش‌سوزی مهیب یک اتوبوس + تصاویر وحشتناک

روایت تلخ یک رزمنده که بر بدن لخت او شلاق می زدند + عکس

پدرکشی فجیع در بهشهر + عکس صحنه قتل

شوهرم پول گرفت و مرا در اتاق با مرد غریبه تنها گذاشت و ..!

اظهارات تند خانم بازیگر سرشناس ایرانی در مراسم شام غریبان شهدای نفتکش سانچی/پنهان کاری بس است! + فیلم

علت اصلی قتل عام دریانوردان نفتکش سانچی چیست؟

مربی با آزارهای شیطانی 42 دانش آموز را ایدزی کرد!+عکس

پیام جالب یک راننده ناشنوای تاکسی اینترنتی مسافر تهرانی را شوکه کرد

کدخبر: 348336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟