درخواست بررسی و اعلام دقیق چگونگی حادثه نفت‌کش "سانچی"

متن تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولین اجرایی که از سوی اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به رئیس‌جمهور؛ جناب آقای رئیس‌جمهور متاسفانه وضعیت مدیریت هلال‌احمر در کشور مناسب نیست و زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با گذشت سه ماه هنوز رنج می‌برند و تذکر به وزیر نیرو؛ سوءمدیریت در زمینه تقسیم آب‌های کشور و عدم توجه به ذخایر الهی که به سادگی از کنار آن عبور کرده‌ایم.

نادر قاضی Judge پور و علیرضا محجوب، نمایندگان مردم ارومیه و تهران به اتفاق ۵۱ نفر از نمایندگان مجلس به وزیر فرهنگ؛ تداوم و تقویت اشتراک نشریات کشور به خصوص مطبوعات محلی و استانی.

عین‌الله شریف‌پور، نماینده ماکو به وزیر جهاد کشاورزی؛ تسریع در پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث Accidents طبیعی.

روح‌الله حضرت‌پور، نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رییس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، ‌وزیر صنعت، وزیر امور خارجه؛ تسریع و مساعدت حداکثری برای فروش حدود ۶۰۰ هزار تن سیب درختی در سردخانه‌های استان آذربایجان غربی.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب، نمایندگان مردم ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد؛ لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت کاری و معیشتی کارکنان شرکت‌های دولتی که به بخش خصوصی واگذار می‌شوند و به وزیر کشور و اقتصاد؛ تسریع در پرداخت مطالبات قانونی شهرداری‌ها از وزارت کشور و اقتصاد.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب و رنجبرزاده نمایندگان مردم ارومیه، تهران و اسدآباد به وزرای کار، خارجه و نفت؛ تسریع اقدامات اجرایی برای نجات جان ملوانان عزیز و زحمتکش نفت‌کش ایرانی و بررسی و اعلام دقیق چگونگی حادثه Incident مزبور.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب، رنجبرزاده و ابطحی، نمایندگان مردم ارومیه، تهران، اسدآباد و خمینی‌شهر به وزیر اقتصاد؛ تسریع در اجرای عملیات وام روستاییان عزیز برای اشتغال از یک‌ونیم میلیارد دلار صندوق توسعه ملی ادامه داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 347061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟