مدعی کوچک سازی دولت ، 135 هزار فیش حقوقی در شهرداری تهران صادر می کرد

 گفت و گوی اختصاصی رکنا با محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران این شورا  و نیز شخصیت سیاسی اصلاح طلب که در کارنامه اش نمایندگی مردم قزوین در مجلس نیز ثبت شد،  بسیار بی پرده و صریح و رک  است. او می گوید من نماینده مردم هستم و باید از منافع آنان دفاع کنم و نمی توانم بر خلاف وظایف نمایندگی ام بر کمبودها و کاستی های گذشته و احیانا امروز چشم بپوشم .

او  به بحران‌های پرشماری که در نتیجه عملکرد شتابزده و مدیریت نادرست دوره های پیشین است اشاره می کند والبته راهکارهای دقیقی راهم  برای حل این بحران ها نشان می دهد.

محمد علیخانی بدون پرده‌پوشی از بمب های متحرکی می گوید که در سطح شهر تهران در حال جابه جا کردن شهروندان هستند یعنی اتوبوس‌های  گازسوز ، و تاکید می کندکه برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه بزرگ فقط به ۵ میلیارد تومان نیاز بوده است در حالی که شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه ۸ میلیارد تومان برای راهپیمایی اربعین هزینه کرده است. این در حالی است که سازمان ها و ارگان های بسیاری برای همین امور مذهبی و خیریه بودجه های نجومی دارند ، و سپس تاکید می کند همه ما عاشق امام حسین و دوستدار عاشقان او هستیم،اما از قدیم گفته اند چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است، به جای آن هزینه های غیر ضروری می شد اتوبوس های گاز سوز را ایمن سازی کرد. مشروح گفت و گوی صریح و بی پرده و افشا گرانه رکنا با محمد علیخانی را در آینده نزدیک خواهید خواند.

 

کدخبر: 310596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟