افتتاح و رونمایی از 106 پروژه ی فنی، عمرانی و برنامه سازی صدا و سیمای مرکز قم

رکنا اجتماعی: سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، معاون سازمان صدا و سیما و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تالار مدافعان حرم صدا و سیمای مرکز نور برگزار شد، طی سخنانی از حمایت سازمان صدا و سیما از طرح های توسعه ای در استان قم قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه همه ی مجموعه دستگاه ها در استان در یک راستا و هم جهت فعالیت می کنند گفت: توسعه ی متوازن همه ی زیرساخت ها، استان قم را در مسیر نیل به اهداف کمک خواهد نمود.

استاندار قم با بیان اینکه صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه عمومی نقش مهمی در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی ایفا می کند گفت: حمایت از برنامه های این مجموعه و همگرایی بیشتر با دولت می تواند در تحقق اهداف این سازمان بسیار تاثیرگذار باشد.

صادقی بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از اولویت های کاری نظام و دولت را نیز مورد توجه قرار داد و با اشاره به اهمیت تغییر نگرش در راستای تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی گفت: صدا و سیما در این زمینه می تواند جایگاه بسیار تاثیرگذاری در آحاد جامعه داشته باشد.

در این مراسم از 106 پروژه ی فنی، عمرانی و برنامه سازی صدا و سیمای مرکز قم رونمایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟