کاهش دما در سواحل خزر تا دوشنبه ادامه دارد

رکنا اجتماعی:مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، به سبب نفوذ جریانات شمالی در دو روز آینده در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما و در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و در برخی مناطق رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این وضعیت بعدازظهر امروز در استان گیلان و اوایل وقت روز یکشنبه (۵ شهریور) در مناطقی از مازندران و غرب گلستان تا حدودی قابل توجه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: بعدازظهر امروز در مناطقی از شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال اردبیل نیز رشد ابر و در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران یا رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در مناطقی از نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که منطقه زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: در سایر مناطق کشور در دو روز آینده آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: روز دوشنبه از ناپایداری در نوار شمالی کشور کاسته می‌شود و افزایش نسبی دما دراین مناطق قابل پیش‌بینی است.

وظیفه در مورد هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه (۵ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۶ شهریورماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی‌می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 298667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟