بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی برج طغرل طی 2 ماه آینده

مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی برج طغرل با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه مجتمع فرهنگی-تجاری برج طغرل به عنوان کار ویژه و خاصی است که از پروژه‌های فرامنطقه ای محسوب می شود و کارکرد آن شامل تمامی مناطق جنوبی شهر تهران می شود.

عبدالهی ادامه داد: این پروژه به صورت قوی و مدرن طراحی شده است و کار طبق پیش بینی های انجام شده رو به پیشرفت است و ظرف دو ماه آینده قابلیت بهره برداری خواهد داشت.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز در جریان این بازدید، پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی-تجاری برج طغرل را 85 درصد برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری در منطقه 20 به عنوان قطب گردشگری و مذهبی شهر تهران، همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است و ساخت بزرگ ترین مجموعه فرهنگی در مجاورت برج طغرل که یکی از برج های سه گانه شهر تهران محسوب می شود، در تامین نیازهای فرهنگی و همچنین جذب گردشگر تاثیر بسزایی دارد.

صفوی با اشاره به کاربری های فرهنگی، تجاری و تفریحی این پروژه، گفت: یک سالن آمفی تئاتر هزار نفره و 3 سالن سینما Cinema با ظرفیت‌های 250، 200 و 150 نفره برای بخش فرهنگی این مجموعه پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 20 مساحت این مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی را بیش از 30 هزار مترمربع برشمرد و یادآور شد: موزه، کتابخانه، عرصه آموزشی و ساختمان رفاهی با کاربری‌های رستوران، فضای بازی کودکان، فروشگاه صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات محلی از دیگر کاربری های این مجموعه فرهنگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 296359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟