حساب 28 میلیارد تومانی شهرداری چطور خالی شد

ناصر امانی در سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: هزار و 170 مورد مکاتبه طی 4 سال گذشته از سوی عباس جدیدی به شهرداری تهران ارسال شده که به جز 15 مورد به مابقی پاسخ داده شده است.

وی افزود: عباس جدیدی به عنوان نایب رئیس کمیسیون نظارت شورا طی 4 سال گذشته 5 تذکر کتبی رسمی ارائه کرده که به 4 مورد آن پاسخ رسمی داده شده و یک مورد دیگر نیز به زودی پاسخ داده می شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به دلایل برداشت 28 میلیارد تومان ازحساب بازنشستگی شهرداری اظهارکرد: شماره حساب سازمان بازنشستگی در یک بانک، 10 سال قبل افتتاح شده است. سازمان بازنشستگی شهرداری نیازی به دریافت مجوز از شورا برای باز کردن حساب نبوده است

امانی ادامه داد: معاونت مالی شهرداری اعلام کرد که برداشت از حساب های شهرداری صورت گرفته و برای جلوگیری از خالی شدن حساب سازمان بازنشستگی، تمام دارایی سازمان از حساب خارج شده است.

وی در خصوص نصب تورهای نا ایمن در باغ پرندگان خاطرنشان کرد: تورهایی که از ایتالیا وارد شده در حال نصب در باغ پرندگان است و این طور نیست که تورهای نصب شده نا ایمن باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 295084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟