اعلام آخرین زمان ثبت‌نام مرحله دوم جریمه‌ریالی سربازی

سردار ابراهیم کریمی جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، درباره اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال جاری، اظهارکرد:‌ همانطور که می‌دانید مشمولان غایبی که تا پایان امسال حداقل هشت سال یا بیشتر از آن غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس Police + 10 نسبت به ثبت‌نام برای بهره‌مندی از این طرح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از پرداخت مبلغ جریمه، کارت معافیت سربازی دریافت خواهند کرد، گفت: مرحله اول اجرای این طرح نیمه خرداد ماه به پایان رسید و پرونده ثبت‌نام ‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت و واجدین شرایط کارت معافیت خود را دریافت کردند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: مرحله دوم این طرح نیز از نیمه خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، بنابراین آن‌دسته از مشمولان غایب که دارای شرایط هستند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود اقدام کنند.

کریمی درباره اینکه آیا در نیمه دوم سال نیز نسبت به ثبت‌نام جریمه ریالی سربازی اقدام خواهد شد یا خیر؟ گفت:‌در حال حاضر نمی‌توان در این مورد اظهارنظر قطعی کرد و باید با توجه به میزان استقبال و ... درباره آن تصمیم گیری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خبر های مرتبط زیر را دنبال کنید:

کارت‌های کاغذی سربازی دیگر اعتبار ندارند

بخشش جریمه سربازی تمدید نمی‌شود

شرایط دریافت گواهینامه برای مشمولان به خدمت سربازی

کدخبر: 285076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟