درخواست کمک از خیرین برای احداث آبشخور و تامین علوفه حیات وحش

هاشم میرزانژاد با اشاره به گرمای شدید هوا و کمبود آب در منطقه گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، آبشخورهای موجود در منطقه پر از آب نگه داشته می شوند تا حیات وحش منطقه حفاظت شده مغان از لحاظ تامین آب دچار مشکل نشوند.

میرزانژاد با دعوت از خیرین شهرستان جهت احداث آبشخور در منطقه حفاظت شده مغان تحت عنوان نذر طبیعت، گفت: خیرین منطقه که در تمامی امور شهرستان پیش قدم هستند، می توانند با احداث آبشخور در امر حفاظت از حیات وحش نیز ورود کرده و در ثواب این کار خداپسندانه شریک شوند.

وی همچنین با اشاره به خشک شدن مراتع و عدم دسترسی آهوان سایت تکثیر و احیای آهوی مغان به علوفه ی مرتعی کافی گفت: با مشارکت خیرین روستای تربت کندی و در قالب نذر طبیعت، 300 کیلوگرم علوفه در اختیار این اداره قرار گرفت که توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در سایت تکثیر و احیای مغان توزیع شد.

میرزانژاد افزود: با توجه به اینکه تعداد آهوان در سایت تکثیر آهوی مغان به 45 راس رسیده و در سالجاری تمامی آهوان آبستن بدلیل شرایط محیطی مناسب به صورت سه قلو و دو قلو زاد آوری نموده اند تهیه علوفه برای این آهوان اهمیت بیشتری یافته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 283927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟