اعزام دانش آموزان استان بوشهر به اردوی بنیاد علوی

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر، با اشاره به اولین هفته برگزاری اردوی تابستانه بنیاد علوی(رهروان ولایت) اظهارکرد: تعداد 68دانش آموز متوسطه اول پسر بی بضاعت و کم برخوردار از نظر ورزشی و امکانات تفریحی از شهرستان ها و مناطق گناوه،دیلم،آبپخش و سعدآباد به همراه مربیان خود به صورت رایگان به اردوی بنیاد علوی اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری این اردوها غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد و دانش آموزان طی این دوره کلاس های آموزشی و ورزشی مختلفی از جمله نجوم،کیمیا گران جوان (آزمایش های شیمی)کمک های اولیه،بازی فکری،تیراندازی،سفالگری و انس با قرآن را یاد گرفته و همچنین از باغ موزه دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی با عنوان این که اعزام این دانش آموزان به مجموعه فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) لواسان واقع در استان تهران می باشد خاطرنشان کرد: امسال تعداد 333 نفر از دانش آموزان به این اردوها اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ اعزام دانش آموزان استان بوشهر به اردو های بنیاد علوی از 10تیر ماه آغاز شده و تا 11شهریور ماه به طول می انجامد و دانش آموزان بی بضاعت استان از شهرستان ها و مناطق مختلف به این اردو ها اعزام می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟